mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Adobe Photoshop och Illustrator kan inte öppna

Reply

Thread Tools
Old 11 Sep 2008, 01:18
Givargruppen

Default Adobe Photoshop och Illustrator kan inte öppna

Hej,
Jag har nyligen problem med Photoshop och Illustrator CS3. När jag öppnar Photoshop, felet skicka fönster. När jag klickar för att se vad rapporten innehåller, det står
AppName: photoshop.exe
AppVer.10.0.0.0
ModName: adobeowl.dll
Modver: 1.0.92.0
Offset: 00069b7d
Jag har hört talas om liknande problem då det är en mod och du kan ta bort filen och det kan fungera. Så jag flyttade den någon annanstans, men då sa "Kunde inte hitta AdobeOwl.dll. Ominstallation får bestämma "osv Så jag sätter filen tillbaka. Felet kommer upp varje gång.
Med Illustrator, ett felmeddelande också kommer upp, men det är inte en Windows-en. Det står:
Saknade krävs insticksprogram, BRS penna Tool ökar, Pathfinder Suite.
Jag har provat att installera om båda programmen, men det fortfarande inte fungerar. Det finns inte några problem med andra adobe grejer så länge är det bara dessa. Jag har gjort en virus scan med SUPERAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, AdAware 2008, Sybot S & D och Eset Smart Security, alla av dem återvänder inte virus upptäckas.
Hjälp snälla?
Old 11 Sep 2008, 07:51
Givargruppen

I Googles felkoden och uppenbarligen detta fel är gemensamma, men det finns en lösning. sin del i konflikt med skrivardrivrutiner så du måste ställa in standardskrivare till någon annan skrivare, om du bara har 1 skrivare installerad kan du ställa den till Adobe virtuell skrivare genom att installera den pdf converter tror jag.
Old 11 Sep 2008, 23:07
Givargruppen

Vänta, så du säger att jag måste ändra mitt standardskrivare till en annan skrivare? Jag har bara en, och du sa att jag kan ställa den till Adobe virtuell skrivare genom att installera PDF omvandlaren. Var kan jag få PDF Converter? Googla kom med massor av resultat, inget av dessa program, bara online-omvandlare.
Old 11 Sep 2008, 23:40
Givargruppen

oh väl bara för simplisity och se om detta verkligen fungerar radera din primära skrivaren och sedan försöka Photoshop.
Old 11 Sep 2008, 23:42
Givargruppen

Standardskrivaren togs bort och det fortfarande inte fungerar.
Old 12 Sep 2008, 06:59
Givargruppen

väl Heres tråden om detta fel ändå http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77
Old 12 Sep 2008, 16:13
Givargruppen

Ja, jag såg att tråden också. Tack ändå.
Old 30:e Sep 2008, 17:23
Givargruppen

Jag avinstallerats både ett par veckor sedan, och installeras i dag, och det fungerade! Jag vet inte hur, men det bara gick ... Installera inte fungerade tidigare, men det gjorde nu. Jag är så glad .
Old 6 oktober 2008, 09:37
Givargruppen

Kul att du fick det sorterade. Jag var precis på väg att komma och föreslå något men ingen mening nu!

Mitt System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moderkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Ljudkort:
Integrerad 8 Channel
Hårddisk (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk enhet (er):
LG Lightscribe
Mål / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Wireless
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 oktober 2008, 16:26
Givargruppen

Tack. Jag antar att en extra tjänst innebär mer poäng?

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Letar du efter en Netbook som kan hantera Adobe Dreamweaver, Flash och Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 5 8 oktober 2009 11:57
Hur man skapar en slits hål i papper i Illustrator Sinisa Multimedia & Codecs 2 31 maj 2009 20:52
Adobe Illustrator problem Buchanan General Software Chat 3 23 februari 2008 21:40
Adobe Illustrator bjones1976 Multimedia & Codecs 6 9 januari 2008 08:10
Adobe Illustrator dodgyant General Software Chat 2 22 oktober 2006 02:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.