![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har nyligen problem med Photoshop och Illustrator CS3. När jag öppnar Photoshop, felet skicka fönster. När jag klickar för att se vad rapporten innehåller, det står AppName: photoshop.exe AppVer.10.0.0.0 ModName: adobeowl.dll Modver: 1.0.92.0 Offset: 00069b7d Jag har hört talas om liknande problem då det är en mod och du kan ta bort filen och det kan fungera. Så jag flyttade den någon annanstans, men då sa "Kunde inte hitta AdobeOwl.dll. Ominstallation får bestämma "osv Så jag sätter filen tillbaka. Felet kommer upp varje gång. Med Illustrator, ett felmeddelande också kommer upp, men det är inte en Windows-en. Det står: Saknade krävs insticksprogram, BRS penna Tool ökar, Pathfinder Suite. Jag har provat att installera om båda programmen, men det fortfarande inte fungerar. Det finns inte några problem med andra adobe grejer så länge är det bara dessa. Jag har gjort en virus scan med SUPERAntiSpyware, MalwarebytesAntiMalwar, AdAware 2008, Sybot S & D och Eset Smart Security, alla av dem återvänder inte virus upptäckas. Hjälp snälla? |
|
| |||
| |||
| I Googles felkoden och uppenbarligen detta fel är gemensamma, men det finns en lösning. sin del i konflikt med skrivardrivrutiner så du måste ställa in standardskrivare till någon annan skrivare, om du bara har 1 skrivare installerad kan du ställa den till Adobe virtuell skrivare genom att installera den pdf converter tror jag. |
|
| |||
| |||
| Vänta, så du säger att jag måste ändra mitt standardskrivare till en annan skrivare? Jag har bara en, och du sa att jag kan ställa den till Adobe virtuell skrivare genom att installera PDF omvandlaren. Var kan jag få PDF Converter? Googla kom med massor av resultat, inget av dessa program, bara online-omvandlare. |
|
| |||
| |||
| oh väl bara för simplisity och se om detta verkligen fungerar radera din primära skrivaren och sedan försöka Photoshop. |
|
| |||
| |||
| Standardskrivaren togs bort och det fortfarande inte fungerar. |
|
| |||
| |||
| väl Heres tråden om detta fel ändå http://www.adobeforums.com/webx?14 @ @ .3bc47924/77 |
|
| |||
| |||
| Ja, jag såg att tråden också. Tack ändå. |
|
| |||
| |||
| Jag avinstallerats både ett par veckor sedan, och installeras i dag, och det fungerade! Jag vet inte hur, men det bara gick ... Installera inte fungerade tidigare, men det gjorde nu. Jag är så glad .
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kul att du fick det sorterade. Jag var precis på väg att komma och föreslå något men ingen mening nu!
| |||
| |||
| Tack. Jag antar att en extra tjänst innebär mer poäng?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Letar du efter en Netbook som kan hantera Adobe Dreamweaver, Flash och Illustrator | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 8 oktober 2009 11:57 |
| Hur man skapar en slits hål i papper i Illustrator | Sinisa | Multimedia & Codecs | 2 | 31 maj 2009 20:52 |
| Adobe Illustrator problem | Buchanan | General Software Chat | 3 | 23 februari 2008 21:40 |
| Adobe Illustrator | bjones1976 | Multimedia & Codecs | 6 | 9 januari 2008 08:10 |
| Adobe Illustrator | dodgyant | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 02:24 |
| Thread Tools | |
| |