mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ALC880 vs ALC860

Reply

Thread Tools
Old 31 oktober 2007, 13:45
Ny Medlem Gruppen

Default ALC880 vs ALC860

Jeg købte denne computer omkring 2 og et halvt år siden. computeren er en eMachines T5016. Den kom med en mobilenhed Realtek ALC880 lydkort. Jeg har altid haft problemer med Mikrofon volumen, uanset hvor jeg configuered systemet var der aldrig nogen registrering af volumen. Jeg har kontrolleret og igen alle de indstillinger, og eMachines har også hjulpet mig geninstallere den oprindelige drivere som fulgte med det, men jeg har stadig til næsten spise MIC for at have nogen registrering volumen.
Jeg hentede High Definition Audio Driver File som Realtek opført på deres websted som værende den seneste driver til ALC 880 (WDM_R180). Jeg skal blot klikket på og installeret denne fil som det var en eksekverbar fil. Jeg forsøgte at bruge opdateringen føreren mulighed i Enhedshåndtering, men på OK-knappen aldrig blev aktiveret, når jeg har valgt den mappe, filen blev i.
Chaufførerne ser ud til at have installeret ok, men jeg er currious om dette én ting. Før installationen af dette nyere fil min Realtek Sound Effect Manager Program, at jeg havde ALC880, Driver filversion 5.10.0.5034. Efter installation af denne nye driver det lister, som jeg har ALC860 driverfil 5.10.0.5497. Føreren filversion er afgjort nyere, men hvorfor skulle det ALC ændres til ALC860, som til min tankegang er ældre end den ALC880 som jeg havde?
Ikke vide noget om ALC (Audio Codecs) Er ALC860, som den nyere fil installeret ældre end ALC880 som jeg allerede havde, Og hvis ja, hvad hvis noget skal jeg gøre ved det. Lyden synes at være ok efter montering af nyere driver, men jeg ønsker ikke at tro, at jeg har installeret en ældre komponenter end hvad jeg allerede havde. Tak for al den hjælp, som du kan tilbyde.
Randal
Old 12 November 2007, 18:36
Medlem Gruppen

Default ALC880 vs ALC860

Hey der Randal Nice at have dig her på TCF!

Det lyder som din lyd og MIC arbejder nu. Right?

Og hvis det arbejder på denne måde ville jeg ikke være bekymret for, om en chauffør er ældre eller nyere. Det er ikke ligesom føreren er fra 90'erne.

Jeg vil bare være glad for det virker

Elias
Old 12 November 2007, 18:48
Ny Medlem Gruppen

Default ALC880 vs ALC860

Tak for svaret. MIC har stadig lidt at ingen volumen, men alt andet fungerer fint. Realtek gjorde reagere på min undersøgelse, og erklærede, at baseret på txt-fil, jeg har sendt dem som test-program genererede alt var ok med mit system. Jeg gjorde varsel i txt-fil, som det hedder, at jeg mit system var ALC880 delsystemet 860. Dette er alt sammen meget mærkeligt for mig, og jeg ved ikke, hvorfor den opdaterede driver til mit Realtek lydkort ville have ændret Audio Codec i mit Realtek Sound Effect Manager fra ALC880 til ALC860. Som De anførte imidlertid, hvis den virker, skal du ikke bekymre dig om det. Tak igen for svaret.
Randal
Old 12 November 2007, 18:52
Medlem Gruppen

Default ALC880 vs ALC860

Jeg vil / Vi vil være glade for at forsøge at hjælpe dig fastsætte din mikrofon problem.

Jeg plejer gerne at oprette fjernforbindelse til computere, der har problemer som dette. Det er lettere for mig at vide, hvad der foregår og diagnosticere problemet.
Så hvis det er okay med dig, vi kan sætte det op.

Elias
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.