vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ALC880 vs ALC860

Reply

Thread Tools
Old 31 lokakuu 2007, 13:45
Uusi Jäsen

Default ALC880 vs ALC860

Ostin tässä tietokoneessa noin 2 ja puoli vuotta sitten. tietokone on eMachines T5016. IT mukana onboard Realtek ALC880 äänikortti. Olen aina ollut ongelmia Mikrofonin voimakkuus, ei väliä kuinka configuered järjestelmä ei koskaan tallennuksen äänenvoimakkuutta. Olen tarkistanut ja tarkistetaan kaikki asetukset ja eMachines ovat myös auttaneet minua asentamaan alkuperäisen ohjaimet, jotka tulivat sen kanssa, mutta minulla on vielä lähes syödä mikrofoni, jotta kaikki tallennuksen äänenvoimakkuutta.
Latasin High Definition Audio Driver-tiedosto, joka Realtek listattu niiden päällä olevan uusimman ajurin ALC 880 (WDM_R180). Haluan vain napsautti ja asentanut tämän tiedoston, koska se oli suoritettava tiedosto. Olen yrittänyt käyttää Päivitä ohjain vaihtoehto Laitehallinta mutta OK-painiketta ei koskaan tullut käyttöön, kun olen valinnut kansion, että tiedosto oli tuumaa
Kuljettajat näyttävät asennettu ok, mutta olen currious tästä yhdestä asiasta. Ennen asennusta tämä uudempi tiedosto minun Realtek Sound Effect Manager-ohjelma ilmoitti, että olin ALC880, Driver File Version 5.10.0.5034. Kun olet asentanut uuden ohjaimen siinä luetellaan että olen ALC860 ohjaimen 5.10.0.5497. Ohjaimen versio on varmasti uudempi, mutta miksi ALC muutettaisiin ALC860 jonka mielipiteeni on vanhempi kuin ALC880, joka minulla oli?
Ei tiedä mitään ALC (Audio Codecs) Onko ALC860 jotka uudempi tiedosto on asennettu vanhempi kuin ALC880, joka minulla oli jo, Ja jos niin mitä jos jotain pitäisi tehdä asialle. Ääni tuntuu olevan OK, kun asennus on uudempi ohjain, mutta en halua ajatella, että olen asentanut vanhempi osan kuin mitä jo oli. Kiitos kaikesta tuesta, jota voisit tarjota.
Randal
Old 12 marraskuu 2007, 18:36
Jäsen

Default ALC880 vs ALC860

Hey there Randal Nice hankkiva te täällä TCF!

Se kuulostaa oman äänen ja mikrofoni toimivat nyt. Right?

Ja jos se toimii tällä tavalla, jota en halua olla huolissaan siitä, onko kuljettaja on vanhempi tai uudempi. Se ei ole kuin kuljettaja on peräisin 90-luvulta.

Olisin vain iloinen, se toimii

Elijah
Old 12 marraskuu 2007, 18:48
Uusi Jäsen

Default ALC880 vs ALC860

Kiitos vastauksesta. MIC vielä juurikaan ole määrään, mutta kaikki muu toimii hienosti. Realtek ei vastannut minun tutkimuksen ja totesi, että perustuva txt-tiedosto Lähetin heille, jotka testiohjelma syntyvän kaikki oli ok minun järjestelmään. Huomasin että txt-tiedosto, että se totesi, että minä olen järjestelmä ALC880 osajärjestelmän 860. Tämä on varsin oudolta, enkä tiedä, miksi päivitetty ajuri Realtek äänikortti olisi muuttunut Audio Codec minun Realtek Sound Effect Manager ALC880 on ALC860. Kuten sanoitte kuitenkin, jos se toimii, älä huoli. Kiitos vastauksesta.
Randal
Old 12 marraskuu 2007, 18:52
Jäsen

Default ALC880 vs ALC860

I'd / Olisimme mielellämme yrittää auttaa sinua korjata mikrofoni ongelma.

En yleensä haluan etäyhteyden tietokoneisiin, jotka ovat tämänkaltaisia ongelmia. On helpompi minun tietää, mitä tapahtuu ja ratkaise ongelmaa.
Joten jos se on ok sinulle emme voi määrittää sitä.

Elijah
Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.