![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht deze computer ongeveer 2 en een half jaar geleden. de computer is een Emachines T5016. Het kwam met een onboard Realtek ALC880 geluidskaart. Ik heb altijd problemen gehad met volume van de microfoon, maakt niet uit hoe ik configuered het systeem was er nooit een opname volume. Ik heb gecontroleerd en opnieuw gecontroleerd alle instellingen, en eMachines hebben ook geholpen bij mij opnieuw de originele drivers die geleverd werd bij, en toch heb ik nog steeds bijna eten de microfoon om eventuele opname volume hebben. Ik downloadde de High Definition Audio Driver Realtek-bestand waarin vermeld op hun site als zijnde de meest recente driver voor de ALC 880 (WDM_R180). Ik klikte gewoon op en installeerde dit bestand als was het een uitvoerbaar bestand. Ik heb geprobeerd om de update bestuurder optie in de device manager te gebruiken, maar op de knop OK nooit werd ingeschakeld toen ik gekozen voor de map waarin het bestand werd inch De chauffeurs lijken te hebben geïnstalleerd, ok, maar ik ben currious hierover een ding. Vóór de installatie van deze nieuwere bestand mijn Realtek Sound Effect Manager Programma verklaard dat ik had ALC880, Driver Versie 5.10.0.5034. Na het installeren van deze nieuwe driver wordt ook vermeld dat ik ALC860 stuurprogramma 5.10.0.5497. De bestuurder versie van het bestand is zeker de nieuwere, maar waarom zou de ALC worden veranderd om ALC860 om mijn denken is ouder dan de ALC880 die ik had? Niet iets te weten over ALC (Audio Codecs) Is de ALC860 die het nieuwere bestand geïnstalleerd ouder dan de ALC880 die ik al had, En zo ja, wat als er wat moet ik doen. Het geluid lijkt ok na de installatie van de nieuwe driver, maar ik wil niet te denken dat ik een oudere component is dan wat ik al heb geïnstalleerd. Bedankt voor alle hulp die u zou kunnen bieden. Randal |
|
| |||
| |||
| Hey there Randal Nice havin u hier bij TCF!Het klinkt als het geluid en microfoon werken nu. Right? En als het werkt op deze manier zou ik geen zorgen over de vraag of een bestuurder ouder is of nieuwer. Het is niet als de bestuurder zich uit de 90's. Ik wil gewoon gelukkig zijn het werkt ![]() Elia |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord. De microfoon heeft nog steeds weinig tot geen volume, maar alles werkt prima. Realtek heeft geantwoord op mijn vraag en verklaarde dat op basis van het txt bestand ik ze heb gestuurd voor de test programma gegenereerd was alles ok met mijn systeem. Ik heb bericht in het txt-bestand dat zij verklaarde dat ik mijn systeem werd ALC880 subsysteem 860. Het is allemaal heel vreemd voor mij, en ik weet niet waarom het bijgewerkte stuurprogramma van mijn Realtek geluidskaart zou hebben veranderd Audio Codec in mijn Realtek Sound Effect Manager van ALC880 tot ALC860. Zoals je merkte echter op als het werkt, maak je geen zorgen over. Nogmaals bedankt voor het antwoord. Randal |
|
| |||
| |||
| Ik / wij zou blij zijn om te proberen vast te stellen en u te helpen uw microfoon probleem. Ik meestal graag op afstand verbinding maken met computers dat problemen als deze te hebben. Het is makkelijker voor mij om te weten wat er gaande is en de oorzaak van het probleem. Dus als het goed is met u kunnen wij het in te stellen. Elia |