![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres en tutorial om hvordan man ansøger teksturer og andre billeder til folks ansigter og kram gerne, at
1). Åbne Photoshop og derefter åbne billedet af den ting du gerne vil anvende tekstur til og åben tekstur (både i Photoshop), så du ønsker at klikke på den sorte pil i øverste venstre og træk tekstur på de personer, ansigt, du gerne vil tilføje tekstur at gøre shure, at teksturen er dækker hele billedet af personer ansigt ![]() ![]() 2.) Nu i lag palle på bottum højre, højre klik på lag backround og vælg duplicite lag. bare trykke ok Når du har gjort dette trække lag kaldes lag 1 (din tekstur billede, du vil anvende til ansigtet) i mellem backround og backround kopi (fabrikat shure, at det er under backround kopi) 3.) Nu trykke på Q-knappen på din keyboad Når du har gjort dette skal du trykke på b-knappen, og børste bliver der nu maling i løbet af de områder af ansigtet, eller hvad nogensinde, at du ønsker at anvende tekstur til (brug [ og] knapperne til at ændre pensel størrelse og Ctrl + og Ctrl - på samme tid for at zoome) det bør se noget som dette ![]() 4.) Nu trykke q igen og flytte lag kaldes lag en tilbage til toppen af alle de lag, og tryk på din Backspace-knappen og derefter ændre layr mode til bløde lys (drop down menu, der siger normale klikke på, at en og gå ned til blødt lys) og tryk derefter på Ctrl D på samme tid, og du bør ende op med noget som dette ![]() heres et par andre, jeg lavede af katte (dont bede) ![]() Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Nice guide. Jeg kunne finde anvendelse for denne ene dag. Tak.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Yup! |
|
| |||
| |||
| Very nice. Jeg bliver nødt til at prøve dette med GIMP engang. |
|
| |||
| |||
| tak! |
|
| |||
| |||
| very nice nogen skulle gøre GUID'er som denne i gimp, som jeg sammen med mange er billig at købe ps lol. |
|
| |||
| |||
| lol ya im ikke god til at gimp mabye med nogle praksis, men jeg kan lide Photoshop bedre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice guide computeruler. Jeg har virkelig brug for at øve min PS færdigheder. Jeg kan bare om at forvalte Fyrværkeri. lol.
|
| |||
| |||
| lol! ive aldrig anvendes fyrværkeri hvad er det?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en fotoredigering program fra Adobe, Her er et link