![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres een tutorial over hoe toe te passen texturen en andere afbeeldingen te volkeren gezichten en dat soort dingen
1.) Open Photoshop en open de afbeelding van het ding dat u wilt toepassen op de textuur en open de textuur (zowel in photoshop) dan u wilt klikt u op de zwarte pijl in de linkerbovenhoek en sleep de textuur op de personen gezicht zou je willen toevoegen de textuur te maken Shure dat de textuur is die het hele beeld van de personen die geconfronteerd ![]() ![]() 2.) Nu in het lagen palet op de bottum rechts, klik met de rechtermuisknop op de layer backround en selecteer duplicite laag. net hit ok Zodra je dit hebt gedaan sleep de laag genaamd laag 1 (uw textuur afbeelding wordt u van toepassing is op het gezicht) tussen backround en backround exemplaar (zeker maken dat het lager is dan de backround kopie) 3.) Nu op de q-toets op uw keyboad zodra je dit hebt gedaan druk op de b-knop en de borstel wordt er nu verf over de gebieden van het gezicht of wat ooit dat u wenst toe te passen om de textuur (gebruik de [ en] toetsen om het penseel formaat en ctrl + en Ctrl - op hetzelfde moment om in te zoomen) moet er ongeveer zo uitzien ![]() 4.) Nu op q opnieuw en verplaats de laag genaamd laag een terug naar het begin van elk van de lagen en druk uw backspace toets vervolgens het layr modus zacht licht (de drop-down menu dat zegt normale klik op dat een en ga tot zacht licht) en druk dan op Ctrl D op hetzelfde tijdstip en moet je eindigen met iets als dit ![]() heres een paar anderen die ik heb gemaakt van katten (dont ask) ![]() Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Nice guide. Ik kon vinden voor dit gebruik een dag. Bedankt.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| yup! |
|
| |||
| |||
| Very nice. Ik zal moeten proberen dit met GIMP ergens. |
|
| |||
| |||
| bedankt! |
|
| |||
| |||
| heel leuk iemand moet GUID als deze in Gimp, zoals ik samen met velen zijn om goedkoop te kopen ps lol. |
|
| |||
| |||
| lol ya im niet goed in gimp mabye met sommige praktijken, maar i like photoshop beter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice gids computeruler. Ik heb echt wel behoefte aan de praktijk van mijn PS vaardigheden. Ik kan alleen over het beheer van Vuurwerk. lol.
|
| |||
| |||
| lol! ive nooit gebruikt vuurwerk wat is dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| het is een foto bewerken programma van Adobe, Hier is een link
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| OE6 Afbeeldingen niet weergegeven | VJH | E-mail, VoIP & IM Overleg | 5 | De 5 februari 2009 00:30 |
| Kan mijn beelden probleem iets te doen met mijn netwerk? | englishtea | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 31 okt 2007 10:33 |
| Mijn photoshop beelden | Cew27 | Multimedia & Codecs | 16 | 19e sep 2007 14:16 |
| Thread Tools | |
| |