![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
heres en tutorial om hvordan du søker teksturer og andre bilder til folkene ansikter og sånn
1). Åpne Photoshop og åpne bilde av noe du ønsker å søke teksturen til og åpne tekstur (både i photoshop) og du ønsker å klikke på den svarte pilen på toppen til venstre og dra teksturen på personer ansiktet du ønsker å legge til tekstur å gjøre shure at teksturen dekker hele bildet av personer ansikt ![]() ![]() 2.) Nå i lag palle på bottum høyre, høyreklikk på laget backround og velg duplicite laget. bare trykke ok Når du har gjort dette dra lag som kalles lag 1 (din tekstur bildet du skal søke til ansikt) i mellom backround og backround kopi (foreta shure at det er under backround kopi) 3.) Nå trykker på q-knappen på keyboad Når du har gjort dette trykker du på b-knappen og pensel vil være der nå maling over områder av ansiktet eller hva noen gang at du ønsker å søke teksturen til (bruke [ og] knappene for å endre brush-størrelse og ctrl + og ctrl - samtidig for å zoome) den skal se omtrent slik ut ![]() 4.) Nå trykker q igjen og flytte laget kalles laget en tilbake til toppen av alle de lag og trykk den tilbake-knappen og deretter endre layr for å myke lys (rullegardinen at normal klikke på at ett og gå ned til mykt lys) og deretter trykke Ctrl d samtidig og du skulle ende opp med noe sånt ![]() heres et par andre jeg laget av katter (ikke spør) ![]()
Min System: ubr gaming maskin
|
|
|
|||
|
|||
|
Nice guide. Jeg kan finne bruk for dette en dag. Takk.
|
|||
|
|||
|
Yup!
|
|
|
|||
|
|||
|
Very nice. Jeg er nødt til å prøve dette med GIMP gang.
|
|
|
|||
|
|||
|
takk!
|
|
|
|||
|
|||
|
veldig flott at noen burde gjøre GUIDer sånn i gimp, som jeg sammen med mange er billig å kjøpe ps lol.
|
|
|
|||
|
|||
|
lol ya im ikke flinke til gimp mabye med litt trening, men jeg liker photoshop bedre
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nice guide computeruler.
Jeg trenger virkelig å praktisere min PS ferdigheter. Jeg kan bare om å håndtere fyrverkeri. lol.
|
|
|||
|
|||
|
lol! Ive aldri brukt fyrverkeri hva er det?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
det er en bilderedigering program fra Adobe, Her er en link