![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Heres en handledning om hur man ansöker texturer och andra bilder för att folk står inför och saker
1.) Öppna Photoshop och öppna bilden av det du vill tillämpa textur och öppna textur (både i Photoshop) så vill man att klicka på den svarta pilen uppe till vänster och dra texturen på personer möter du vill lägga texturen att göra Shure att texturen är täcker hela bilden av de personer som möter ![]() ![]() 2.) Nu i lager pall på bottum höger, högerklicka på lagret bakgrund och välj duplicite skikt. bara trycka ok När du har gjort det dra lagret kallas skikt 1 (din textur bild som du kommer att tillämpa i ansiktet) mellan bakgrund och bakgrund kopia (märke Shure att det är under bakgrund kopia) 3.) Nu trycker på q-knappen på din keyboad När du har gjort det trycker du på b-knappen och penseln kommer att vara där nu måla över de områden i ansiktet eller vad allt som du vill tillämpa textur till (använd [ och] knapparna för att ändra pensel storlek och ctrl + och Ctrl - samtidigt för att zooma) den bör se ut ungefär så här ![]() 4.) Nu trycker q igen och flytta lagret kallas skikt en tillbaka till råga på allt i lager och trycker din backstegstangenten knappen ändra layr läge att mjuka ljus (rullgardinsmenyn som säger normala klicka på den en och gå ned till mjukt ljus) tryck ctrl d samtidigt och du bör sluta med något sådant ![]() Heres ett par andra som jag gjorde av katter (dont be) ![]()
Mitt System: ubr spel dator
|
|
|
|||
|
|||
|
Nice guide. Jag skulle kunna hitta användning för det här en dag. Tack.
|
|||
|
|||
|
Japp!
|
|
|
|||
|
|||
|
Very nice. Jag måste prova det här med GIMP nån gång.
|
|
|
|||
|
|||
|
tack!
|
|
|
|||
|
|||
|
väldigt trevligt att någon borde göra GUID såhär i gimp, som jag tillsammans med många är billigt att köpa ps lol.
|
|
|
|||
|
|||
|
lol ya im inte bra på gimp mabye med några lösningar, men jag gillar Photoshop bättre
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nice guide computeruler.
Jag måste öva min PS färdigheter. Jag kan bara hantera fyrverkeripjäser. lol.
|
|
|||
|
|||
|
lol! ive aldrig använt fyrverkerier vad är det?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
det är ett foto redigering program från Adobe, Här är en länk