![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har re-konfigureret min pc med 2x harddiske. Siden da, når jeg åbner Burning Studio, får jeg beskeden "opregner drev", det tager lang tid. Jeg går ud fra det er nogle ting at gøre med drev. De er både SATA, i ikke-RAID, så vidt jeg ved. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at afinstallere og geninstallere den.
| |||
| |||
| Tror du virkelig, jeg er dum nok til ikke at have gjort det? Jeg beder om en måde at løse et problem, ikke hvordan du installerer et program |
|
| |||
| |||
| Nå du er NYE medlem her, så vi har ingen mulighed for at vide, om du er velinformeret eller ej, så er vi nødt til at starte et sted og det forslag jeg lavede var ganske gyldig. En ting er klart, men .... med en holdning som din, har du sandsynligvis plejer finde mange her ønsker at hjælpe dig. |
|
| |||
| |||
| Hvis dette er niveauet for hjælp, jeg kan ikke se noget punkt af området. Med niveauet for oplysninger, jeg gav en vis grad af viden bør antages. Det er indlysende, at hvis det efter genpålæsningen et program det ikke virker, skal du fjerne den, re-boot, re-belastning. Dette er jeg troede en COMPUTER site, ikke et site for folk, der ikke engang ved, hvordan man skifter en off. Må ikke gider at svare. |
|
| |||
| |||
| Farvel |
|
| |||
| |||
| Wow. Hvad en røvhul. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubesvarede denne.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow sikke en høflig nyt medlem
| |||
| |||
| Lidt ubehageligheder yderligere op denne tråd. Men den "opregner Drives" Problemet er også på, at jeg er stødt på. Jeg havde en ny pc for nogle måneder siden. Jeg forsøgte at installere Burning Studio. Derefter om at forsøge at bruge det også jeg havde denne optælle drev besked vises. Displayet ikke ville gå væk, selv når de forsøger Jobliste. En genstart var nødvendig. Siden da har jeg naturligvis afinstalleret den version, der var på min tidligere pc, geninstalleres, afinstallerede derefter forsøgt forskellige versioner af Burning Studio alle uden virkning. Min pc har 2 harddiske og ligeledes 4 indbyggede kortlæsere. Det er også kører på et netværk. Er der nogen har nogen brugbare idéer - Ashampoo ikke, som jeg har bedt dem om. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dell Studio 1535 Konstant skubbes ud CD'er / DVD'er | svømmer | Drives & flytbare medier | 0 | 5. jun 2009 16:02 |
| Dell bærbar Studio 1537 - Min Disk C blev blowed op! | Jon87 | Windows-operativsystemer | 0 | 29. maj 2009 16:24 |
| Brug for hjælp til Visual Studio 2005 | ahyi | General Software Chat | 0 | 21. jan 2009 21:41 |
| CD brænding hjælpe bedes | Den Grønne gentleman | Multimedia & Codecs | 2 | 26 november 2008 09:09 |
| Studio software | mrdaveyk | General Software Chat | 1 | 28 oktober 2007 10:49 |
| Thread Tools | |
| |