![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen uudelleen määritetty minun PC 2x kovalevyjä. Sen jälkeen, kun avaan Burning Studio, saan viestin "luettelemisen asemia", se kestää kauan. Olen jos se on joitakin asia tekemistä asemat. Ne ovat molemmat SATA, ei-RAID, sikäli kuin minä tiedän. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile poistamista ja uudelleenasentamista sitä.
| |||
| |||
| Oletteko todella sitä mieltä, että olen tyhmä tarpeeksi ei ole tehnyt näin? Pyydän tapa ratkaista ongelma, ei miten asentaa ohjelma |
|
| |||
| |||
| No olet UUSI jäsenenä, joten me emme voi mitenkään tietää, onko sinulla tuntevien tai ei, joten meidän on aloitettava ja ehdotus tein oli aivan kelvollinen. Yksi asia on selvä, vaikka .... kanssa asenne, kuten sinun, sinulla todennäköisesti on tapana löytää monia täällä haluavat auttaa sinua. |
|
| |||
| |||
| Jos tämä on se taso, apua, en näe missään vaiheessa, että sivusto. Kun tiedon tasoa annoin, tietyn tiedon taso olisi oletettu. On selvää, että jos sen jälkeen uudelleen lastaus-ohjelma ei toimi, poista se, uudelleen käynnistyksen, uudelleen kuormituksella. Tämä on ajattelin tietokoneeseen sivusto, ei sivusto ihmiset, jotka eivät edes tiedä, kuinka vaihtaa kertaluonteinen. Älä vaivaudu vastaamaan. |
|
| |||
| |||
| Hei |
|
| |||
| |||
| Vau. Mikä kusipää. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jääneet tähän.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow mikä kohtelias uuden jäsenen
| |||
| |||
| Vähän epämiellyttävyys edelleen tätä säiettä. Kuitenkin "luettelemisen Drives" Ongelmana on myös, että olen törmännyt. Minulla oli uusi PC joitakin kuukausia sitten. Olen yrittänyt asentaa Burning Studio. Sitten yritämme käyttää sitä minäkin ollut tätä luettelemisen asemat viesti näytetään. Näytössä ei katoa vaikka yrittää Task Manager. A käynnistä oli välttämätöntä. Olen sitten tietenkin uninstalled versioon, joka oli minun edellinen PC, uudelleenasennettavien, uninstalled sitten kokeillut eri versioita Burning studio ilman vaikutusta. Oma tietokone on 2 kovalevyt ja 4 rakennettiin kortinlukijoiden. Se on myös käynnissä verkkoon. Onko kellään mitään apua ajatuksia - Ashampoo eivät kuten olen pyytänyt niitä. |