![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb opnieuw geconfigureerd mijn pc met 2x Harde schijven. Sindsdien, als ik open Burning Studio, krijg ik het bericht "opsomt drives", het duurt een lange tijd. Ik ga ervan uit dat het enige wat je hoeft te doen met de schijven. Ze zijn beide SATA, in niet-RAID, voor zover ik weet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het verwijderen en opnieuw installeren.
| |||
| |||
| Denk je echt dat ik dom genoeg niet te hebben gedaan? Ik ben gevraagd voor een manier om het oplossen van een probleem, niet het installeren van een programma |
|
| |||
| |||
| Nou je bent NIEUW lid hier, dus we hebben geen manier om te weten of u deskundig of niet, dus we moeten ergens beginnen en de suggestie die ik heb gemaakt was geldig. Een ding is wel duidelijk .... met een houding zoals die van u, u waarschijnlijk gewoon vinden velen hier willen je helpen. |
|
| |||
| |||
| Als dit het niveau van de hulp, zie ik geen enkel punt van de site. Met het niveau van de informatie die ik gaf, een bepaald niveau van kennis dient te worden uitgegaan. Het is duidelijk dat, indien na het opnieuw laden van een programma dat niet werkt, verwijderen, opnieuw opstarten, opnieuw geladen. Dit is dacht ik een COMPUTER site, niet een site voor mensen die niet eens weten hoe een schakelaar uit te schakelen. Niet de moeite om te antwoorden. |
|
| |||
| |||
| Dag |
|
| |||
| |||
| Wow. Wat een lul. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gemiste dit.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow wat een hoffelijk nieuw lid
| |||
| |||
| Een beetje verder naarheid deze draad. Echter, de "opsomt Schijven" probleem is ook dat ik heb ondervonden. Ik had een nieuwe pc enkele maanden geleden. Ik heb geprobeerd te installeren Burning Studio. Dan proberen te gebruiken ook ik had dit opsomt stations bericht weergegeven. De display zou niet verdwijnen, zelfs als je probeert je Taakbeheer. Een herstart noodzakelijk was. Sindsdien heb ik uiteraard verwijderd van de versie die op mijn vorige pc, opnieuw geïnstalleerd, verwijderd probeerde verschillende versies van Burning studio alles zonder effect. Mijn PC heeft 2 harde schijven en ook 4 ingebouwde kaartlezers. Het is ook op een netwerk draaien. Heeft iemand een nuttige ideeën - Ashampoo niet zoals ik al vroeg hen. |