![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har re-konfigurert PCen med 2x harddisker. Siden da, når jeg åpner Burning Studio, får jeg meldingen "opplisting stasjoner", det tar lang tid. Jeg antar det er noen ting å gjøre med stasjoner. De er både SATA, i ikke-RAID, så langt jeg vet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøve å avinstallere og installere den.
| |||
| |||
| Vil du virkelig at jeg er dum nok til ikke å ha gjort dette? Jeg ber om en måte å løse et problem, ikke hvordan du installerer et program |
|
| |||
| |||
| Vel du er NEW medlem her, så har vi ikke vite om du er dyktig eller ikke, så vi må starte et sted og forslaget jeg gjorde var helt gyldig. En ting er klart om .... med en holdning som deg, har du sannsynligvis wont finne mange her som ønsker å hjelpe deg. |
|
| |||
| |||
| Hvis dette er nivået av hjelp, ser jeg ikke noe poeng for området. Med nivået på informasjonen jeg ga en viss grad av kunnskap bør antatt. Det er åpenbart at dersom etter re-inn et program fungerer det ikke, fjerner du det re-boot, re-belastningen. Dette er jeg trodde datamaskinadministrator nettstedet, ikke et sted for folk som ikke selv vet hvordan du slår en av. Ikke bry deg om å svare. |
|
| |||
| |||
| Ha det |
|
| |||
| |||
| Wow. Hva et rasshøl. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubesvarte dette.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow what a courteous nytt medlem
| |||
| |||
| En bit av unpleasantness videre opp denne tråden. Men den "opplisting Drives" Problemet er også at jeg har prøvd. Jeg hadde en ny PC noen måneder siden. Jeg prøvde å installere Burning Studio. Deretter prøver å bruke den jeg også hadde en opplisting stasjoner melding vises. Displayet vil ikke gå bort selv når prøver Task Manager. En restart var nødvendig. Siden da har jeg selvfølgelig avinstallert den versjonen som var på min forrige PC installert, avinstallert og prøvd forskjellige versjoner av Burning Studio alt uten effekt. Min PC har 2 harddisker og også 4 innebygde kortet lesere. Det er også kjøres på et nettverk. Er det noen som har noen nyttige ideer - Ashampoo ikke som jeg har bedt dem. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Studio 1535 konstant Ejects CDer / DVDer | svømmer | Drivere og flyttbare medier | 0 | 5 juni 2009 16:02 |
| Dell laptop studio 1537 - Min Disk C ble blowed opp! | Jon87 | Windows-operativsystemer | 0 | 29 mai 2009 16:24 |
| Trenger du hjelp med Visual Studio 2005 | ahyi | General Software Chat | 0 | 21 januar 2009 21:41 |
| CD-brenning hjelpe vennligst | The Green gentleman | Multimedia & Kodeker | 2 | 26 nov 2008 09:09 |
| Studio programvare | mrdaveyk | General Software Chat | 1 | 28 oktober 2007 10:49 |
| Thread Tools | |
| |