mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ATI Radeon X550 skærmdriveren

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 22:23
Ny Medlem Gruppen

Hello there,

Jeg håber nogen kan give mig en hånd med dette problem. Min computer går ned ofte og vinduer producere en fejlrapport, hvor der står et behov for at opdatere min skærmdriveren. De problemer er jeg har forsøgt at opdatering fra producenten af min PC Fujitsu-Siemens, (der er flere opdateringer, BIOS og andre), men når jeg hente filen intet ændre sig. Jeg kan ikke finde nogen instruktion i, hvordan du installerer eaither der. Jeg har forsøgt ATI website, derfra har jeg hente den nyeste fil, men når jeg restar systemet, brevet er meget små, og jeg kan køre en cd-software.

Jeg ved ikke, hvad de skal gøre nu?
Er det tid til at købe en ny computer?

Jeg har meget lidt erfaring med computeren, jeg håber, at jeg gør mig klart nok.

Tak for din hjælp, vil jeg sætte pris på eventuelle bemærkninger.
: smile:: smile:
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.