vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ATI Radeon X550-näytönohjain

Reply

Thread Tools
Old 12 kesäkuu 2009, 22:23
Uusi Jäsen

Default ATI Radeon X550-näytönohjain

Hei,

Toivon, että joku voi auttaa tämän ongelman ratkaisemisessa. Oma tietokone kaatuu usein ja ikkunat tuottaa virheraportin jossa sanotaan tarpeen ajantasaistaa minun näyttö kuljettajalle. Ongelmista on, olen yrittänyt päivittää valmistajan minun PC Fujitsu-Siemens, (on useita päivityksiä, BIOS ja muut), mutta kun voin ladata tiedoston mitään muutosta. En löydä mitään ohjeita siitä, miten asentaa eaither siellä. Olen yrittänyt ATI verkkosivuilla, siitä olen ladata viimeisimmän tiedoston, mutta kun restar järjestelmä, kirjain ovat hyvin pieniä ja voin näyttää mitään cd-ohjelmisto.

En tiedä, mitä tehdä seuraavaksi?
Onko aika ostaa uusi tietokone?

Minulla on hyvin vähän kokemusta tietokoneen, toivon, että voin tehdä itselleni riittävän selkeä.

Kiitos avustanne, otan vastaan kaikki kommentit.
: virne: virne:
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kiireesti Driver Radeon X550 ja X550 Secondary vanhentuneita ohjaimia josboogie Graphics Cards & Näytöt 3 2 syyskuu 2009 15:06
IBM T43 Display Driver ongelma darshpreet Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 3. Jun 2009 03:14
Päivitetään kuljettajan kysymys ATI Radeon X1950 aymanmhmd Graphics Cards & Näytöt 1 25. toukokuuta 2009 01:56
Vista sanoo Display Driver lopetti vastaamisen ja on elpynyt pete21 Graphics Cards & Näytöt 3 20th Mar 2009 13:00
Omat "päivitetty" ATI Radeon HD Driver on vanhentunut Pannukakku Graphics Cards & Näytöt 1 22. helmikuu 2009 19:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.