![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Toivon, että joku voi auttaa tämän ongelman ratkaisemisessa. Oma tietokone kaatuu usein ja ikkunat tuottaa virheraportin jossa sanotaan tarpeen ajantasaistaa minun näyttö kuljettajalle. Ongelmista on, olen yrittänyt päivittää valmistajan minun PC Fujitsu-Siemens, (on useita päivityksiä, BIOS ja muut), mutta kun voin ladata tiedoston mitään muutosta. En löydä mitään ohjeita siitä, miten asentaa eaither siellä. Olen yrittänyt ATI verkkosivuilla, siitä olen ladata viimeisimmän tiedoston, mutta kun restar järjestelmä, kirjain ovat hyvin pieniä ja voin näyttää mitään cd-ohjelmisto. En tiedä, mitä tehdä seuraavaksi? Onko aika ostaa uusi tietokone? Minulla on hyvin vähän kokemusta tietokoneen, toivon, että voin tehdä itselleni riittävän selkeä. Kiitos avustanne, otan vastaan kaikki kommentit. : virne: virne: |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiireesti Driver Radeon X550 ja X550 Secondary vanhentuneita ohjaimia | josboogie | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2 syyskuu 2009 15:06 |
| IBM T43 Display Driver ongelma | darshpreet | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 3. Jun 2009 03:14 |
| Päivitetään kuljettajan kysymys ATI Radeon X1950 | aymanmhmd | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 25. toukokuuta 2009 01:56 |
| Vista sanoo Display Driver lopetti vastaamisen ja on elpynyt | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 20th Mar 2009 13:00 |
| Omat "päivitetty" ATI Radeon HD Driver on vanhentunut | Pannukakku | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 22. helmikuu 2009 19:15 |
| Thread Tools | |
| |