mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ATI Radeon X550 beeldschermstuurprogramma

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 22:23
Nieuw Lid Fractie

Default ATI Radeon X550 beeldschermstuurprogramma

Hallo daar,

Ik hoop dat iemand kan geven me een hand met dit probleem. Mijn computer crasht vaak en ramen een foutenrapport waar zij zegt dat de noodzaak voor het bijwerken van mijn display driver. Het probleem is ik heb geprobeerd om een bijwerking van de fabrikant van mijn PC Fujitsu-Siemens, (er zijn verschillende updates, BIOS en anderen), maar toen ik het bestand downloaden niets veranderen. Ik kan geen enkele instructie van hoe te installeren eaither daar. Ik heb geprobeerd de ATI-website, van daar heb ik download de meest recente bestand, maar toen ik restar het systeem, de brief zijn erg klein en ik kan lopen een cd-software.

Ik weet niet wat te doen?
Is het tijd voor de aanschaf van een nieuwe computer?

Ik heb zeer weinig ervaring met de computer, ik hoop dat ik mezelf duidelijk genoeg.

Dank u voor uw hulp, ik waardeer alle opmerkingen.
: grin:: grin:
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dringend nodig Driver Radeon X550 en X550 Secondary Verouderde drivers josboogie Grafische Kaarten & Monitors 3 2 september 2009 15:06
IBM T43 Display Driver probleem darshpreet Laptops, Mobiles & PDA's 1 De 3 juni 2009 03:14
Actualisering driver probleem voor ATI Radeon X1950 aymanmhmd Grafische Kaarten & Monitors 1 25 mei 2009 01:56
Says Vista Display Driver meer reageert en heeft Geïnd pete21 Grafische Kaarten & Monitors 3 20 mrt 2009 13:00
Mijn "update" ATI Radeon HD Driver is out of date Pannenkoek Grafische Kaarten & Monitors 1 22 feb 2009 19:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.