![]() |
|
| |||
| |||
| Hej folk, Jeg har for nylig fået et solidt problem. Jeg har en Acer Aspire 3690 notebook, som oprindeligt ad Windows Vista på det, men jeg sluppet af denne, og jeg er nu kører Windows XP. Jeg har lige geninstalleret mit system, da jeg pludselig fik en god problem, og fordi jeg allerede var planer om at gøre det alligevel af andre grunde. Anyways, efter geninstallation, jeg gik til acer hjemmeside og hentet alle de drivere. Men når jeg har installeret den Realtek Audio driver, min computer opdaget en Modem anordning om High Definition Audio-bus, men det ville ikke bruge driveren fra Realtek. Efter installation bluetooth, jeg fik noget, der hedder Bluetooth audio, men det var tydeligvis ikke går gennem mine højttalere, så jeg har stadig ingen lyd. Og at Modem anordning om High Definition Audio-bus er stadig en gåde .. Kan nogen hjælpe mig med at få min lyd tilbage? thx ppl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere drivere til din i indbyggede modem.
| |||
| |||
| Ja, du har ret, det var min indbyggede modem. Det har nu endelig opdaget det og installled det. Desværre, jeg har stadig ingen lyd .. Jeg tror, jeg vil have for at få den repareret, fordi mit Realtek lyd stadig plejer arbejde .. |
|
| |||
| |||
| Hvis alt er installeret ok i Enhedshåndtering tjekke lyd indstillingerne i kontrolpanelet. |