![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo mensen, Ik heb onlangs een goed probleem. Ik heb een Acer Aspire 3690 notebook, die oorspronkelijk advertentie Windows Vista op, maar ik heb af van dat en ik ben nu met Windows XP. Ik heb zojuist opnieuw mijn systeem, want ik kreeg opeens een geluid probleem, want ik was al van plan te doen het toch om andere redenen. Anyways, na herinstallatie, ik ging naar de acer website en gedownload alle chauffeurs. Maar als ik de installatie van de Realtek Audio driver, mijn computer heeft een modem device on High Definition Audio-bus, maar het zou niet de bestuurder van Realtek. Na het installeren van bluetooth, ik heb iets te noemen bluetooth audio, maar dat was natuurlijk niet door mijn speakers, zodat ik nog steeds geen geluid. En dat Modem device on High Definition Audio-bus is nog steeds een raadsel .. Kan iemand me helpen mijn geluid terug? thx ppl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installeer drivers voor je in de ingebouwde modem.
| |||
| |||
| Ja, je hebt gelijk, het was mijn ingebouwde modem. Het is nu eindelijk ontdekt en installled is. Helaas, ik heb nog steeds geen geluid .. Ik denk dat ik zal moeten krijgen gerepareerd, omdat mijn Realtek audio nog wont werk .. |
|
| |||
| |||
| Als alles ok is geïnstalleerd in Apparaatbeheer controleren of de audio-instellingen in het bedieningspaneel. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba Satellite P200 Audio Problem. Fat Boy Slim is Remixing My Sound | Andyc101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 17 oktober 2009 17:44 |
| Help, Audio Driver niet geïnstalleerd | tsetsu | Multimedia & Codecs | 2 | 10 jun 2009 10:14 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14 jun 2008 14:36 |
| Please help - geluidsstuurprogramma probleem | jamie2k8 | Multimedia & Codecs | 7 | 29 mei 2008 00:43 |
| Audio driver problemen | hollibob | Multimedia & Codecs | 5 | 28 okt 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |