![]() |
|
| |||
| |||
| Hi folkeslag, Jeg har nylig fått en lyd problem. Jeg har en Acer Aspire 3690 notatbok, som opprinnelig annonse Windows Vista på den, men jeg ble kvitt det, og jeg er nå kjører Windows XP. Jeg bare reinstallert systemet, fordi jeg plutselig fikk en lyd problemet, og fordi jeg allerede var planlegging på gjør den likevel av andre grunner. Anyways, etter reinstallering, jeg dro til Acer nettside og lastet ned alle driverne. Men da jeg installerte Realtek Audio driver maskinen min oppdaget et modem enhet på High Definition Audio-buss, men det ville ikke bruke driveren fra Realtek. Etter installasjon bluetooth, jeg har noe som heter Bluetooth audio, men det var tydeligvis ikke går gjennom høyttalerne mine, så jeg har fortsatt ingen lyd. Og at Modem enhet på High Definition Audio-buss er fortsatt et mysterium .. Kan noen hjelpe meg å få min lyden tilbake? thx ppl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installer driverne for i innebygd modem.
| |||
| |||
| Ja, du har rett, det var min innebygd modem. Det har nå endelig funnet den og installled det. Dessverre, jeg har fortsatt ingen lyd .. Jeg tror jeg må få den reparert, fordi min Realtek audio fremdeles wont arbeide .. |
|
| |||
| |||
| Hvis alt er installert ok i Enhetsbehandling sjekk lydinnstillingene i kontrollpanelet. |