![]() |
|
| |||
| |||
| Hi folks, Jag har nyligen fått en sund problem. Jag har en Acer Aspire 3690 notebook, som ursprungligen annons Windows Vista på den, men jag tog bort det och jag är nu med Windows XP. Jag har precis ominstallerat min dator, eftersom jag plötsligt fick en sund problem, och eftersom jag redan planerar att göra det ändå av andra skäl. Hur som helst, efter ominstallation, jag gick till Acer webbplats och hämtat alla drivrutiner. Men när jag installerat Realtek Audio föraren, min dator upptäcks en modemenhet på High Definition Audio-buss, men det skulle inte använda drivrutinen från Realtek. Efter installation bluetooth, jag har något som kallas Bluetooth-ljud, men det var naturligtvis inte gå igenom mina högtalare, så jag har fortfarande inget ljud. Och det modemenhet på High Definition Audio-buss är fortfarande ett mysterium .. Kan någon hjälpa mig få mitt ljud tillbaka? thx ppl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installera drivrutiner för din byggdes modem.
| |||
| |||
| Ja, det har du rätt, det var min byggdes modem. Det har nu äntligen upptäckts och installled det. Tyvärr, jag har fortfarande inget ljud .. Jag tror jag har att få den reparerad, eftersom min Realtek audio fortfarande wont arbete .. |
|
| |||
| |||
| Om allt är installerat ok i Enhetshanteraren kontrollera ljudinställningarna i kontrollpanelen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Toshiba Satellite P200 Audio Problem. Fat Boy Slim är Remixing Mitt Sound | Andyc101 | General Software Chat | 7 | 17 Oktober 2009 17:44 |
| Hjälp Audio Driver inte installerad | tsetsu | Multimedia & Codecs | 2 | 10 juni 2009 10:14 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| Please help - god förare problem | jamie2k8 | Multimedia & Codecs | 7 | 29 maj 2008 00:43 |
| Audio föraren problem | hollibob | Multimedia & Codecs | 5 | 28 oktober 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |