mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Audio föraren ljud problem på Acer

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2008, 05:17
New Member Group

Default Audio föraren ljud problem på Acer

Hi folks,
Jag har nyligen fått en sund problem. Jag har en Acer Aspire 3690 notebook, som ursprungligen annons Windows Vista på den, men jag tog bort det och jag är nu med Windows XP. Jag har precis ominstallerat min dator, eftersom jag plötsligt fick en sund problem, och eftersom jag redan planerar att göra det ändå av andra skäl. Hur som helst, efter ominstallation, jag gick till Acer webbplats och hämtat alla drivrutiner. Men när jag installerat Realtek Audio föraren, min dator upptäcks en modemenhet på High Definition Audio-buss, men det skulle inte använda drivrutinen från Realtek. Efter installation bluetooth, jag har något som kallas Bluetooth-ljud, men det var naturligtvis inte gå igenom mina högtalare, så jag har fortfarande inget ljud. Och det modemenhet på High Definition Audio-buss är fortfarande ett mysterium .. Kan någon hjälpa mig få mitt ljud tillbaka?
thx ppl
Old 24 juni 2008, 05:20
Administrator Group

Installera drivrutiner för din byggdes modem.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 juni 2008, 07:51
New Member Group

Ja, det har du rätt, det var min byggdes modem. Det har nu äntligen upptäckts och installled det. Tyvärr, jag har fortfarande inget ljud .. Jag tror jag har att få den reparerad, eftersom min Realtek audio fortfarande wont arbete ..
Old 24 juni 2008, 07:56
Administrator Group

Om allt är installerat ok i Enhetshanteraren kontrollera ljudinställningarna i kontrollpanelen.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Toshiba Satellite P200 Audio Problem. Fat Boy Slim är Remixing Mitt Sound Andyc101 General Software Chat 7 17 Oktober 2009 17:44
Hjälp Audio Driver inte installerad tsetsu Multimedia & Codecs 2 10 juni 2009 10:14
Driver Query ref audio / video ashmehta Multimedia & Codecs 2 14 juni 2008 14:36
Please help - god förare problem jamie2k8 Multimedia & Codecs 7 29 maj 2008 00:43
Audio föraren problem hollibob Multimedia & Codecs 5 28 oktober 2007 11:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.