![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg er en fan af Winamp ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WMP 11
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Yuk. |
|
| |||
| |||
| hehe Bortset fra iTunes, Winamp og wmp11 er alle ive anvendes
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC media player. Adskiller lyd. Understøtter alle kodninger type (så længe du har de nødvendige codecs). Og dets frie.
|
| |||
| |||
| Jeg har været på Winamp mig i et stykke tid nu mig selv. Men jeg tænker om at gå tilbage til Media Monkey Bør du tjekke det ud. Jeg har ikke brugt det i et år eller deromkring, men det kan lide ligesom den har haft nogle nydelige ændringer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoom Player Pro
|
| |||
| |||
| Windows media player classic Jeg kan godt lide det, fordi bruger mindre hukommelse og er meget fleksibel hvis u bruger Win XP naturligvis hvordan ser i Linux?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger Winamp til MP3-filer, som jeg kan lide det funktioner, men der er en tendens til at bruge Windows Media Player Classic til film.
Det fungerer ok i XP og Vista, og er meget ligetil ... og som nævnt ovenfor, det er gratis og ikke hog ressourcer. Der er masser af funktioner, selv om nogle er lidt skjult, så du er nødt til at jage rundt i menupunkter for at se, hvad den kan gøre. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| TJV ... bedst for webmastere & fagfolk hvis u har netop de codecs på ur system u kan spille anytype af musik & video filer |