![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten Olen fani WinAmp ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WMP 11
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Yäk. |
|
| |||
| |||
| hehe lukuun ottamatta itunes, Winamp ja WMP11 on ive käytetty
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC Media Player. Erotetaan ääniraitaa. Tukee kaikkia koodauksen tyypin (niin kauan kuin sinulla on tarvittavat koodekit). Ja sen ilmaiseksi.
|
| |||
| |||
| Olen ollut WinAmp itseäni jonkin aikaa nyt itseäni. Mutta olen ajatellut mennä takaisin Media Monkey Sinun tulisi tarkistaa sen. En ole käyttänyt sitä vuodessa tai siten, mutta se haluaa, kuten se on ollut jonkin verran mukavia muutoksia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoom Player Pro
|
| |||
| |||
| Windows Media Player Classic Pidän siitä, koska käyttää vähemmän muistia ja on erittäin joustava jos u käyttää Win Xp ofcourse miten Linux? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytän WinAmp varten MP3, koska pidän siitä toimintoja, mutta yleensä käyttää Windows Media Player Classic-elokuville.
Se toimii OK XP ja Vista, ja se on hyvin eteenpäin ... ja kuten edellä mainittiin, se on ilmainen ja ei hog resursseja. On olemassa runsaasti erilaisia ominaisuuksia, vaikka jotkut ovat hieman piilossa, joten sinun täytyy metsästää ympäri valikkovaihtoehdoista nähdä, mitä se voi tehdä. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| TRU ... parasta webmasters & ammattilaisille jos u on vain KOODEKKEJA on ur järjestelmän u voi olla anytype musiikkia ja videotiedostoja |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 1. Aug 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 tapana toistaa mediatiedostoja | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4th Jun 2009 09:06 |
| Media Player-työkaluriviä | Razer | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 6. Jan 2009 10:18 |
| Media Player 11? | Tietokone eä | General Software Chat | 1 | 30 Jan 2007 06:43 |
| Media Player? | Tietokone eä | General Software Chat | 3 | 15 Sep 2006 06:26 |
| Thread Tools | |
| |