![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus ik ben een fan van WinAmp ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WMP 11
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Bah. |
|
| |||
| |||
| hehe afgezien van itunes, winamp en wmp11 is ive gebruikt
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC media player. Scheidt audio streams. Ondersteunt elke codering type (zolang u over de juiste codecs). En zijn gratis.
|
| |||
| |||
| Ik ben al op WinAmp mezelf een tijdje nu mezelf. Maar ik denk over terug te gaan naar Media Monkey Je moet kijken. Ik heb niet gebruikt in een jaar of zo, maar zij wil graag heeft enkele leuke veranderingen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoom Player Pro
|
| |||
| |||
| Windows Media Player Classic I like it, omdat minder geheugen gebruikt en is zeer flexibel Als u gebruik Win XP natuurlijk hoe zit het met Linux? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik Winamp voor MP3's, als ik wil zijn mogelijkheden, maar meestal gebruik van Windows Media Player Classic voor films.
Het werkt goed in XP en Vista en is zeer eenvoudig ... en zoals eerder gezegd, het is gratis en niet varkensdarm middelen. Er zijn heel veel mogelijkheden, maar sommige zijn een beetje verborgen, dus u moet jagen om de menu-opties te zien wat het kan doen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| tru ... beste voor webmasters & professionals Als u zojuist de codecs op ur systeem u kan spelen anytype van muziek en video bestanden |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | De 1 augustus 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 wont spelen mediabestanden | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | De 4 juni 2009 09:06 |
| Media Player werkbalk | Razer | Windows besturingssystemen | 4 | De 6 januari 2009 10:18 |
| Media Player 11? | Computer Spec | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 Jan 2007 06:43 |
| Media Player? | Computer Spec | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 15e Sep 2006 06:26 |
| Thread Tools | |
| |