![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg er en fan av Winamp ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WMP 11
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Yuk. |
|
| |||
| |||
| hehe bortsett fra iTunes Winamp og WMP11 er alt Ive brukes
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC Media Player. Skiller audio streams. Støtter all koding type (så lenge du har de riktige kodekene). Og gratis.
|
| |||
| |||
| Jeg har vært på Winamp meg for en stund nå selv. Men jeg tenker på å gå tilbake til Media Monkey Du bør sjekke det. Jeg har ikke brukt det i et år eller så, men det liker som den har hatt noe hyggelig endringer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoom Player Pro
|
| |||
| |||
| Windows Media Player Classic Jeg liker den fordi bruker mindre minne og er meget fleksibel hvis u bruk Win Xp ofcourse hvordan i Linux? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker Winamp for MP3-filer, som jeg liker det funksjoner, men har en tendens til å bruke Windows Media Player Classic for filmer.
Det fungerer greit i XP og Vista og er veldig rett frem ... og som nevnt over, det er gratis og ikke hog ressurser. Det er mange funksjoner, men noen er litt skjult, så du må jakte rundt menyalternativene for å se hva det kan gjøre. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| tru ... best for webmastere og fagfolk hvis u ha bare kodekene på ur systemet u kan spille anytype av musikk-og videofiler |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 3 | 1 august 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 wont spille av mediefiler | jasah | Multimedia & Kodeker | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Media Player verktøylinje | Razer | Windows-operativsystemer | 4 | 6 januar 2009 10:18 |
| Media Player 11? | Computer Spec | General Software Chat | 1 | 30 januar 2007 06:43 |
| Media Player? | Computer Spec | General Software Chat | 3 | 15nde sep 2006 06:26 |
| Thread Tools | |
| |