![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jag är ett fan av WinAmp ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WMP 11
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| BLÄÄ. |
|
| |||
| |||
| hehe bortsett från itunes, Winamp och wmp11 är ive används
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC media player. Separerar ljudströmmar. Europaparlamentet stöder alla kodning typ (så länge du har rätt codec). Och det gratis.
|
| |||
| |||
| Jag har varit på WinAmp mig ett tag nu själv. Men jag funderar på att gå tillbaka till Media Monkey Du bör kontrollera det. Jag har inte använt den i ett år eller så men det tycker tycker om det har haft några trevliga förändringar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoom Player Pro
|
| |||
| |||
| Windows Media Player Classic Jag gillar det eftersom använder mindre minne och är mycket flexibel om u använda Win Xp Klart Vad sägs om i Linux? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder WinAmp för mp3-låtar, som jag gillar det funktioner, men tenderar att använda Windows Media Player Classic för filmer.
Det fungerar ok i XP och Vista och är mycket rakt fram ... och som nämnts ovan, det är gratis och inte Gult resurser. Det finns massor av funktioner, även om vissa är lite dold, så du måste jaga runt menyalternativ för att se vad den kan göra. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| tru ... bäst för webbmasters & proffs om u nyss codec på ur systemet och kan spela anytype av musik och video filer |