![]() |
|
| |||
| |||
| ok, ive geprobeerd dit een paar keer en bleek er een coaster ... im zoek naar een ISO bestand branden op een DVD ... Ik gebruik de nieuwste versie van Nero ... kan iemand me helpen op deze? Thanks in advance / / |
|
| |||
| |||
| Dit is in het verkeerde forum, zou een moderator pleasse verplaatsen. Bedankt Open Nero en selecteer Create Disk uit beeld of een opgeslagen bestand. Blader naar uw ISO-bestand. Selecteer opties voor het branden. Klik op OK / Brun en wacht tot hij klaar is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar het Multimedia, Drivers & Codecs forum.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke progarm moet ik gebruiken voor het branden van een DVD? | Little Rapper | Multimedia & Codecs | 1 | 22 nov 2008 09:52 |
| Kan niet branden van een bestand op een cd | DanielCyr | Drives & Removable Media | 1 | 16 Jan 2008 04:04 |
| Geplande branden op cd? | coolsafe | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 10 Jan 2008 21:31 |
| Cant branden cd's, dvd's branden, maar fijn? | tremaine66 | Drives & Removable Media | 5 | 1 Nov 2007 03:03 |
| Wat moet ik gebruiken voor het branden van DVD's met? | Wizard | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 20e Sep 2006 12:14 |
| Thread Tools | |
| |