![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg forsøger at kopiere en CD album fra 'Musik' mappe på en tom cd bruger WM Player 11. Lige fundet ud af, at det plejer at spille på en CD-afspiller, som jeg tror filerne. Wma-format. Indrømme, at jeg plejede at have Nero, der var fint, men ikke på denne computer! Hvordan kan jeg konfigurere WM-afspilleren til at brænde filer, are.mp3 således at CD kan afspilles andre steder? tak Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke helt sikker WMP har faciliteter til at konvertere musik format.
| |||
| |||
| Jeg har Nero på cd. Skal installere dette! Tak. Dean |
|
| |||
| |||
| Hej igen Efter disocvering, at denne version af Nero plejer installere på Windows Vista Premium, er jeg stadig i en rettelse til, hvordan du konfigurerer WMP 11, så det brænder. Wma-filer fra HD (f.eks Musik) til en cd, men i. Mp3 format . Ellers, min cd-afspiller bliver meget stille! Tak |
|
| |||
| |||
| Jeg har Vista og Nero, bare et plaster. Eller få en konverter til at konvertere WMA filer til MP3 derefter bruge wmp11. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan at sætte iTunes Film og Musik til non-Apple bærbare afspiller? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Brænding videoer til DVD Med ImgBurn og Windows Media Player | viperdude | Multimedia & Codecs | 0 | 26. maj 2009 13:23 |
| Hvad er en god gratis lyd / musik-afspiller til Linux? | vistadude | Linux & Alternative OS | 7 | 1 februar 2009 06:31 |
| Brænding musik på cd | tinkerbell | General Software Chat | 12 | 3 februar 2008 16:22 |
| Hvordan sætter jeg musik på min MP3 afspiller? | Redskittlz | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 20 marts 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |