![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen yrittää kopioida CD-albumi "My Music-kansioon onto tyhjä CD käyttävät WM-soitin 11. Juuri, että se tapana soittaa CD-soittimen, koska olen sitä mieltä, että tiedostot ovat. Wma-muodossa. Myönnän, minulla on ollut Nero, joka oli hieno, mutta sen ei tällä tietokoneella! Miten voin määrittää WM-soittimen polttaa tiedostoja että are.mp3 niin, että CD-levy voidaan toistaa muualla? kiitos Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole täysin varma, että WMP on hakukeinoja muuntaa musiikin muodossa.
| |||
| |||
| Olen Nero CD. On asentaa tätä! Kiitos. Dean |
|
| |||
| |||
| Hei taas Kun disocvering että tämä versio Nero tapana asentaa Windows Vista Premium, olen edelleen korjauksen siitä, miten määrittää WMP 11 niin, että se palaa. Wma tiedostot HD (esim. Omat musiikkitiedostot) on CD vaan. Mp3-muodossa . Muuten minun CD-soitin on hyvin hiljainen! Kiitos |
|
| |||
| |||
| Minulla on Vista ja Nero, vain saada laastari. Tai hanki muunninta muuntamaan WMA-tiedostoja MP3 käytä sitten WMP11. |