![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik probeer te kopiëren van een cd-album uit 'Mijn Muziek' map op een lege cd met behulp van WM-speler 11. Net ontdekte dat het gewoon afspelen op een cd-speler als ik denk dat de bestanden zijn. Wma-formaat. Toegeven dat ik heb gebruikt om Nero die was goed, maar zijn niet op deze computer! Hoe kan ik configureren WM-speler te branden bestanden die are.mp3 zodat de cd kan worden afgespeeld elders? bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet helemaal zeker van WMP beschikt over de faciliteiten om de muziek formaat.
| |||
| |||
| Ik heb Nero op CD. Mogen installeren! Bedankt. Decaan |
|
| |||
| |||
| Hallo weer Na disocvering dat deze versie van Nero wont installeren op Windows Vista Premium, ik ben nog steeds in een correctie op het configureren van WMP 11, zodat zij brandwonden. Wma-bestanden van de HD (bijvoorbeeld Mijn muziek) naar een CD maar in. Mp3-formaat . Anders, mijn cd-speler gaat heel rustig! Bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik heb Vista en Nero, maar krijgen een patch. Of je een omvormer naar het WMA-bestanden converteren naar MP3 en gebruik dan wmp11. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe Put Itunes Movie en Music op niet-Apple Portable Player? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Burning video naar DVD Met ImgBurn en Windows Media Player | viperdude | Multimedia & Codecs | 0 | 26 mei 2009 13:23 |
| Wat is een goede gratis audio / muziek speler voor Linux? | vistadude | Linux & Alternative OS | 7 | De 1 februari 2009 06:31 |
| Burning muziek op cd | Tinkerbell | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | De 3 februari 2008 16:22 |
| Hoe zet ik muziek in mijn mp3-speler? | Redskittlz | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 20 mrt 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |