![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag försöker att kopiera en CD album från "Min Musik" mapp på en tom CD-skiva med hjälp av WM-spelare 11. Precis fått reda på att det brukar spela på en CD-spelare som jag tror filerna. Wma-format. Medge att jag brukade ha Nero som var bra men inte på denna dator! Hur kan jag konfigurera WM-spelare att bränna filer som are.mp3 så att cd-skivan kan spelas på andra ställen? tack Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte helt säker WMP har utrustning för att konvertera musik format.
| |||
| |||
| Jag har Nero på CD. Ska installera den här! Tack. Dean |
|
| |||
| |||
| Hej igen Efter disocvering att den här versionen av Nero wont installera om Windows Vista Premium, jag är fortfarande på en lösning på hur man konfigurerar WMP 11 så att det brinner. Wma filer från HD (t.ex. Min musik) till en CD men. Mp3 format . Annars, min cd-spelare kommer att bli väldigt tyst! Tack |
|
| |||
| |||
| Jag har Vista och Nero, bara få en lapp. Eller få en konverterare för att konvertera WMA-filer till MP3 sedan använda WMP11. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man lägger iTunes Film och musik till icke-Apple bärbara spelare? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Burning Video till DVD med ImgBurn och Windows Media Player | viperdude | Multimedia & Codecs | 0 | 26 maj 2009 13:23 |
| Vad är en bra fri audio / musikspelare för Linux? | vistadude | Linux & Alternativa OS | 7 | 1 februari 2009 06:31 |
| Bränna musik cd | Tingeling | General Software Chat | 12 | 3 februari 2008 16:22 |
| Hur lägger jag till musik i min mp3-spelare? | Redskittlz | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 20 mars 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |