![]() |
|
| |||
| |||
| Nogle filer er forsvundet fra mit system, og nu kan jeg ikke se nogen video. Hver gang, gang, at jeg forsøger at se en video på You tube dette er det budskab, at jeg har modtaget ... "Hej, du enten er JavaScript deaktiveret eller en gammel version af Adobe Flash Player. Hent den seneste Flash player" Først blev det imposible at downloade "Adobe Flash Player" en af mine venner email mig den installeret, og jeg installerede, men ingen resultater. JavaScript, synes det på. En gendannelsespunkter kan ikke ske enten .. Eventuelle råd venligst Tak |
|
| |||
| |||
| Prøv helt at afinstallere Adobe Flash. Så prøv at hente en ny version. Brug Adobe Online Uninstaller at slippe af med alle resterne. Derefter installere en Friske Version |
|
| |||
| |||
| Du skal også være sikker på at du fik den nyeste version af Java. Jeg havde problemer med mig selv at hente det, når jeg engang havde brug for det, kunne ikke hente det fra deres side, anyways, hvis du henter Azureus Vuze, vil det bede dig om at opgradere til den nyeste version af Java, valgte at installationsprogrammet hente og installere java sig selv. den eneste måde jeg kender til atm, i hvert fald er det en stor ting at have Vuze, har mange spil og software steder begyndt at bruge torrents til download. |
|
| |||
| |||
| Bare en heads up for fremtiden. Selv om der er lovlige torrents, der drøftes på TCF er ikke tilladt. |
|
| |||
| |||
| Ohh my bad, vil jeg ikke nævne dem igen. Så sorry kan ikke hjælpe med dette. = / |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du downloade JRE 6.0?