![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jotkin tiedostot puuttui minun elimistö ja nyt en näe mitään videota. Joka kerta, kerta, kun yritän nähdä videoiden You tube Tämä on viesti, jonka sain ... "Hei, Sinulla on joko JavaScript poissa käytöstä tai vanha versio Adobe Flash Playeristä. Lataa uusin Flash Player" Ensinnäkin se oli imposible ladata "Adobe Flash Player" ystäväni lähettää minulle postia asennusohjelman ja asensin, mutta ei tuloksia. JavaScript, se näyttää päällä. Palautuspisteitä ei voi tehdä joko .. Mitään neuvoja please Kiitos |
|
| |||
| |||
| Yritä kokonaan poistaa Adobe Flash. Yritä ladata uuden version. Käytä Adobe Online Uninstaller päästä eroon kaikista jäännökset. Sitten asentaa Tuore versio |
|
| |||
| |||
| Voit myös olla varma, että sinulla on uusin versio Java. Minulla oli ongelmia minun itse ladata tämän sitten kun oli tarve sitä ei voi ladata sitä ne päällä, ainakin, jos Lataa Azureus Vuze, se pyytää sinua päivittää uusin Java-versio, valitsi asentaja Lataa ja asenna Java itsestään. ainoa tapa tiedän ATM Ainakin se on hyvä asia on Vuze, monta peliä ja ohjelmistojen sivustot ovat alkaneet käyttää torrentit ladattavaksi. |
|
| |||
| |||
| Vain heads up tulevaisuudessa. Vaikka on olemassa oikeudellisia torrents, että keskustellaan TCF ei ole sallittua. |
|
| |||
| |||
| Ohh my bad, en mainitse niitä uudelleen. Sitten pahoillani voi auttaa tässä. = / |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko Lataa JRE 6.0?