![]() |
|
| |||
| |||
| Sommige bestanden ontbraken uit mijn systeem en ik zie geen video. Elke keer keer dat ik probeer om elke video zien in You tube is dit de boodschap die ik heb ontvangen ... "Hallo, je hebt JavaScript uitgeschakeld of een oude versie van Adobe's Flash Player. Download de nieuwste Flash Player" Eerste, Het was imposible te downloaden "Adobe Flash Player" een vriend van mij e-mail mij de installateur en ik geïnstalleerd, maar geen resultaten. JavaScript, lijkt het op. Een herstelpunten kan niet worden gedaan ofwel .. Any advice please Bedankt |
|
| |||
| |||
| Probeer volledig verwijderen Adobe Flash. Probeer dan het downloaden van een nieuwe versie. Gebruik de Adobe Online Uninstaller om zich te ontdoen van alle overblijfselen. Vervolgens installeert u een Vers Versie |
|
| |||
| |||
| Je moet ook zeker zijn dat je de nieuwste versie van Java. Ik had problemen met mijn zelf te downloaden toen ik eenmaal nodig had, kon het niet downloaden van deze site, hier of daar, als je Azureus Vuze downloaden, zal het u vragen om te upgraden naar de nieuwste versie van Java, koos voor de installateur om Download en installeer Java zelf. de enige manier die ik ken atm, anyways het is een groot ding te hebben Vuze hebben veel spel en software sites begonnen Torrents gebruiken om te downloaden. |
|
| |||
| |||
| Just a heads-up voor de toekomst. Hoewel er juridische torrents, is er discussie op TCF is niet toegestaan. |
|
| |||
| |||
| Ohh my bad, ik zal niet opnieuw te vermelden hen. Dan sorry kan niet helpen. = / |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hebt u downloaden van de JRE 6.0?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| ISO's Video's | CodeFreakC | Multimedia & Codecs | 3 | 26 jun 2008 05:28 |
| Homemade video's - Home Made Video's | ComputerGuy | Multimedia & Codecs | 8 | De 5 juni 2008 15:46 |
| Uploaden Video's | KanoakaVirus | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 24 mei 2008 00:52 |
| Video's houden bevriezing | torana9x | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 20 dec 2007 04:08 |
| Mijn video's houden stoppen. | Steeve2000 | Multimedia & Codecs | 1 | 17 dec 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |