![]() |
|
| |||
| |||
| Enkelte filer mangler i systemet mitt, og nå kan jeg ikke se noen video. Hver gang gang jeg prøver å se noen video på You tube dette er meldingen jeg mottok ... "Hallo, du har enten deaktivert JavaScript eller en gammel versjon av Adobe Flash Player. Hent den nyeste Flash-spilleren" Først Det var imponerende å laste ned "Adobe Flash Player" en venn av meg email meg det installert, og jeg installert, men ingen resultater. JavaScript, synes det på. Et gjenopprettingspunkt kan ikke gjøres enten .. Noen råd kan du Takk |
|
| |||
| |||
| Prøv å avinstallere Adobe Flash. Deretter prøver du å laste ned en ny versjon. Bruk Adobe Online Uninstaller å kvitte seg med alle restene. Deretter installerer en Fresh versjon |
|
| |||
| |||
| Du må også være sikker på at du har den nyeste versjonen av Java. Jeg hadde problemer med meg selv for å laste ned dette når jeg en gang hatt behov for det, kunne ikke laste den ned fra de området, allikevel, hvis du laster ned Azureus Vuze, vil den be deg om å oppgradere til den nyeste versjonen av Java, valgte installasjonsprogrammet til laste ned og installere Java seg selv. den eneste måten jeg vet om atm, allikevel er det en stor ting å ha Vuze, har mange spill og programvare nettsteder begynte å bruke Torrents for nedlasting. |
|
| |||
| |||
| Bare en heads up for fremtiden. Selv om det er lovlige torrents, der diskusjonen på TCF er ikke tillatt. |
|
| |||
| |||
| Ohh meg dårlig, jeg vil ikke nevne dem igjen. Så sorry kan ikke hjelpe med dette. = / |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du laste ned JRE 6.0?