![]() |
|
| |||
| |||
| Vissa filer saknades i mitt system och nu kan jag inte se någon video. Varje gång gång jag försöker se en video på You tube detta är det budskap som jag fick ... "Hej, du har antingen inaktiverat JavaScript eller en gammal version av Adobe Flash Player. Hämta senaste Flash Player" Först var det imposible att ladda ned "Adobe Flash Player" en vän till mig maila mig installationsprogrammet och jag installerade men inga resultat. JavaScript, verkar det på. En återställningspunkter kan inte göras antingen .. Any advice please Tack |
|
| |||
| |||
| Försök att helt avinstallera Adobe Flash. Försök sedan att ladda ner en ny version. Använd Adobe Online Uninstaller för att bli av med alla rester. Installera sedan ett Färska Version |
|
| |||
| |||
| Du måste också vara säker på att du har den senaste versionen av Java. Jag hade problem med mig själv att ladda ner detta när jag en gång hade behov av den, kunde inte ladda ner den från de plats, anyways, om du laddar ner Azureus Vuze, kommer den att be dig att uppgradera till den senaste versionen av Java, valde installationsprogrammet att hämta och installera java sig själv. det enda sätt jag känner till atm, anyways det är en bra sak att ha Vuze, har många spel och webbplatser programvara började använda torrents för nedladdning. |
|
| |||
| |||
| Bara en heads-up för framtiden. Även om det finns lagliga torrents, det diskussion vid TCF är inte tillåtet. |
|
| |||
| |||
| Ohh my bad, kommer jag inte nämna dem igen. Då sorry kan inte hjälpa till med detta. = / |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du hämta JRE 6.0?