mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ikke kan se video i WMP version 11

Reply

Thread Tools
Old 18. oktober 2008, 22:40
Donor-Gruppen

Default Ikke kan se video i WMP version 11

Når jeg klikker på en fil på internettet, og det åbner i min wmp (version 11) Jeg kan her, men der er ingen video. Hvis jeg går tilbage til video-fil og gemme mål til mit skrivebord og åbne filen med VLC afspiller software for eksempel er jeg i stand til at se og her videoen bøde. Og når jeg åbner filen igen i wmp jeg kan se videoen helt fint - men jeg er nødt til altid at åbne det i en anden software første, lukke den ud, og så kan jeg åbne den i WMP. Hvis jeg lukke min pc off derefter magt-up, gå på internettet og forsøger at åbne en video i wmp jeg igennem hele processen igen for at gemme filen, skal du åbne det i en anden spiller (VLC normalt) og så vil jeg kan gå til filen, og det spiller helt fint i WMP.

Hvad sker der? Er der en indstilling i WMP, at jeg behøver at vide om? Jeg har prøvet at kigge dig omkring en smule, men intet held indtil videre.

Tanker?
Old 18. oktober 2008, 23:21
Redaktør Gruppen

Har du et codec pack installeret? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Old 18. oktober 2008, 23:26
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Har du et codec pack installeret? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
Jeg har det installeret:
ACE Mega Codecs Pack Dashboard

Det er på mit skrivebord - Jeg kender ikke så meget ved det selv.
Old 18. oktober 2008, 23:51
Donor-Gruppen

hvilket format er disse vids?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19. oktober 2008, 02:10
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Jeg ved ikke, men jeg vil tjekke næste gang jeg forsøger at åbne en. Som jeg sagde, jeg ikke har nogen problemer med at åbne dem i VLC afspiller og derefter, efter at jeg åbne det med, at spilleren Jeg kan derefter åbne filen med WMP. Det er bare når jeg klikker på en video-fil den første tid, og det standard åbner til min wmp jeg få en sort skærm med lyd alene. Så jeg derefter gemme målet og åbne den med VLC - intet problem. zzzzzzzzweird. Måske har jeg blot at sætte noget i wmp men jeg ved ikke hvad.
Old 19. oktober 2008, 07:35
Ny Medlem Gruppen

Måske prøve at opdatere dine skærmdrivere?
Også hvis det er muligt prøve det på en anden computer med Windows Media Player 11 og se om det spiller fint dér. Så vi ved mere eller mindre, hvor man skal begynde. Siden hvornår har denne start?
Old 19. oktober 2008, 07:40
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Kona1984hawaii View Post
Jeg ved ikke, men jeg vil tjekke næste gang jeg forsøger at åbne en. Som jeg sagde, jeg ikke har nogen problemer med at åbne dem i VLC afspiller og derefter, efter at jeg åbne det med, at spilleren Jeg kan derefter åbne filen med WMP. Det er bare når jeg klikker på en video-fil den første tid, og det standard åbner til min wmp jeg få en sort skærm med lyd alene. Så jeg derefter gemme målet og åbne den med VLC - intet problem. zzzzzzzzweird. Måske har jeg blot at sætte noget i wmp men jeg ved ikke hvad.

Det er et codec problem, codecs er den software, de fortæller en medieafspiller hvordan man spiller forskellige typer af filer.

VLC har dem alle bygget i, WMP behov for at tilføje enten manuelt eller via en codec pack.

WMP er ved at have problemer leger nogle filer på trods af de codecs installeret, bare holde sig til VLC for disse filtyper.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19. oktober 2008, 14:25
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Det er et codec problem, codecs er den software, de fortæller en medieafspiller hvordan man spiller forskellige typer af filer.

VLC har dem alle bygget i, WMP behov for at tilføje enten manuelt eller via en codec pack.

WMP er ved at have problemer leger nogle filer på trods af de codecs installeret, bare holde sig til VLC for disse filtyper.
Ja - jeg har hørt, at for ca wmp (darn at Bill G. anyway - lol) - onkel Bill drev mig nødder tider!

Selv på nettet jeg er nødt til at gemme filen (mål) og derefter åbne den med VLC ikke noget problem. Just wondering hvorfor filerne vil spille på wmp, efter at jeg afspille den på VLC, men ikke før?

Tanker?

Og jeg har en gammel pc (6 år gammel Dell) med nogle opgraderinger (xp OS) og jeg har ingen problemer med wmp er i stand til at åbne filer fra internettet. Det er bare den Fricken (sp?) Newer, PC med fancy grafikkort-n-SLI kram og on-og-on, der har problemer med video filer.

I sidste ende ....... det er ikke megen ulejlighed at gemme målet til min PC og åbne den i VLC.
Old 19. oktober 2008, 15:49
Redaktør Gruppen

Prøv at installere K-Lite at se, om den rydder op. Jeg har set K-Lite løse nogle meget underlige WMP problemer i fortiden.

Old 26 oktober 2008, 13:36
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Sorry for den sene reaktion. Jeg blev taget væk fra min computer i et stykke tid.
Formatet MPEG4
Jeg har kørt et diagnostisk redskab, der fulgte med min codec pack. Jeg kan ikke forstå noget af det. Kan jeg sende dig (nogen) denne information for at se, om sund fornuft kan foretages af den, og problemet er placeret?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.