![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Når jeg klikker på en fil på internettet, og det åbner i min wmp (version 11) Jeg kan her, men der er ingen video. Hvis jeg går tilbage til video-fil og gemme mål til mit skrivebord og åbne filen med VLC afspiller software for eksempel er jeg i stand til at se og her videoen bøde. Og når jeg åbner filen igen i wmp jeg kan se videoen helt fint - men jeg er nødt til altid at åbne det i en anden software første, lukke den ud, og så kan jeg åbne den i WMP. Hvis jeg lukke min pc off derefter magt-up, gå på internettet og forsøger at åbne en video i wmp jeg igennem hele processen igen for at gemme filen, skal du åbne det i en anden spiller (VLC normalt) og så vil jeg kan gå til filen, og det spiller helt fint i WMP.
Hvad sker der? Er der en indstilling i WMP, at jeg behøver at vide om? Jeg har prøvet at kigge dig omkring en smule, men intet held indtil videre. Tanker? |
|
|
|||
|
|||
|
Har du et codec pack installeret? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
ACE Mega Codecs Pack Dashboard Det er på mit skrivebord - Jeg kender ikke så meget ved det selv.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hvilket format er disse vids?
|
|||
|
|||
|
Jeg ved ikke, men jeg vil tjekke næste gang jeg forsøger at åbne en. Som jeg sagde, jeg ikke har nogen problemer med at åbne dem i VLC afspiller og derefter, efter at jeg åbne det med, at spilleren Jeg kan derefter åbne filen med WMP. Det er bare når jeg klikker på en video-fil den første tid, og det standard åbner til min wmp jeg få en sort skærm med lyd alene. Så jeg derefter gemme målet og åbne den med VLC - intet problem. zzzzzzzzweird. Måske har jeg blot at sætte noget i wmp men jeg ved ikke hvad.
|
|
|
|||
|
|||
|
Måske prøve at opdatere dine skærmdrivere?
Også hvis det er muligt prøve det på en anden computer med Windows Media Player 11 og se om det spiller fint dér. Så vi ved mere eller mindre, hvor man skal begynde. Siden hvornår har denne start? |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Det er et codec problem, codecs er den software, de fortæller en medieafspiller hvordan man spiller forskellige typer af filer. VLC har dem alle bygget i, WMP behov for at tilføje enten manuelt eller via en codec pack. WMP er ved at have problemer leger nogle filer på trods af de codecs installeret, bare holde sig til VLC for disse filtyper. Mit system: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Selv på nettet jeg er nødt til at gemme filen (mål) og derefter åbne den med VLC ikke noget problem. Just wondering hvorfor filerne vil spille på wmp, efter at jeg afspille den på VLC, men ikke før? Tanker? Og jeg har en gammel pc (6 år gammel Dell) med nogle opgraderinger (xp OS) og jeg har ingen problemer med wmp er i stand til at åbne filer fra internettet. Det er bare den Fricken (sp?) Newer, PC med fancy grafikkort-n-SLI kram og on-og-on, der har problemer med video filer. I sidste ende ....... det er ikke megen ulejlighed at gemme målet til min PC og åbne den i VLC. |
|
|
|||
|
|||
|
Prøv at installere K-Lite at se, om den rydder op. Jeg har set K-Lite løse nogle meget underlige WMP problemer i fortiden.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sorry for den sene reaktion. Jeg blev taget væk fra min computer i et stykke tid.
Formatet MPEG4 Jeg har kørt et diagnostisk redskab, der fulgte med min codec pack. Jeg kan ikke forstå noget af det. Kan jeg sende dig (nogen) denne information for at se, om sund fornuft kan foretages af den, og problemet er placeret? |