vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ei voi katsella videota wmp versio 11

Reply

Thread Tools
Old 18 lokakuu 2008, 22:40
Rahoittajien ryhmän

Default Ei voi katsella videota wmp versio 11

Kun napsautat tiedoston Webissä ja se avaa minun wmp (versio 11) Voin tässä, mutta ei ole videota. Jos lähden takaisin videotiedosto ja tallenna kohde omalle työpöydälle ja avaa tiedoston VLC soitinohjelmien esimerkiksi voin nähdä ja tästä videon sakko. Sitten, kun avaan tiedoston uudelleen wmp Näen videon täysin sakko - mutta minun täytyy aina avata sen toisessa ohjelmisto ensin sulkea pois, ja sitten voin avata sen wmp. Jos olen hiljaa minun pc pois sitten teho-up, siirry Web-ja yrität avata videon wmp Olen läpi koko prosessin uudelleen säästää tiedoston avaamista toisella soittimella (VLC yleensä), ja sitten minä voi mennä tiedosto ja se toimii täysin sakon WMP: tä.

What's going on? Onko säätöihin wmp, että minun pitäisi tietää? Olen yrittänyt katsoa ympärilleen hieman, mutta ei onnea niin pitkälle.

Ajatuksia?
Old 18 lokakuu 2008, 23:21
Moderator Group

Onko sinulla codec pack asennettu? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Old 18 lokakuu 2008, 23:26
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Onko sinulla codec pack asennettu? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
Minulla on tähän asennettu:
ACE Mega pakkauksenhallinta Pack Dashboard

Se on minun työpöydällä - En tiedä paljoakaan se tosin.
Old 18 lokakuu 2008, 23:51
Rahoittajien ryhmän

missä muodossa nämä VIDS?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19 lokakuu 2008, 02:10
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
En tiedä, mutta minä tarkistaa ensi kerralla yritän avata yksi. Kuten sanoin, minulla ei ole mitään ongelmia avata niitä on VLC-soitin ja sitten kun olen avoin sille, että pelaaja voin avaa tiedoston, jonka wmp. Se on juuri silloin, kun napsautan videotiedoston ensimmäistä kertaa ja se oletus avaa minun wmp saan mustan näytön ääni vain. Joten sitten Tallenna kohde ja avaa se VLC - se ei ole ongelma. zzzzzzzzweird. Ehkä minun on vain asettaa jotain wmp mutta en tiedä mitä.
Old 19 lokakuu 2008, 07:35
Uusi Jäsen

Ehkä yrittää päivittää videon ajurit?
Myös jos mahdollista kokeilla sitä toisessa tietokoneessa Windows Media Player 11 ja katso jos se pelaa hienoa siellä. Me siis tiedämme enemmän tai vähemmän, mistä aloittaa. Koska milloin tämä alkaa?
Old 19 lokakuu 2008, 07:40
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by Kona1984hawaii View Post
En tiedä, mutta minä tarkistaa ensi kerralla yritän avata yksi. Kuten sanoin, minulla ei ole mitään ongelmia avata niitä on VLC-soitin ja sitten kun olen avoin sille, että pelaaja voin avaa tiedoston, jonka wmp. Se on juuri silloin, kun napsautan videotiedoston ensimmäistä kertaa ja se oletus avaa minun wmp saan mustan näytön ääni vain. Joten sitten Tallenna kohde ja avaa se VLC - se ei ole ongelma. zzzzzzzzweird. Ehkä minun on vain asettaa jotain wmp mutta en tiedä mitä.

Se on koodekki ongelma, koodekit ovat ohjelmien kertoo mediasoittimen kuinka pelata erilaisia tiedostoja.

VLC on ne kaikki rakennetaan, WMP tarvitsee lisäämällä joko käsin tai kautta codec pack.

WMP on tietää, ovat kysymyksiä pelaaminen joitakin tiedostoja vaikka niillä on koodekki asennettu, vain kiinni VLC niille tiedostotyyppejä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 lokakuu 2008, 14:25
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Se on koodekki ongelma, koodekit ovat ohjelmien kertoo mediasoittimen kuinka pelata erilaisia tiedostoja.

VLC on ne kaikki rakennetaan, WMP tarvitsee lisäämällä joko käsin tai kautta codec pack.

WMP on tietää, ovat kysymyksiä pelaaminen joitakin tiedostoja vaikka niillä on koodekki asennettu, vain kiinni VLC niille tiedostotyyppejä.
Kyllä - olen kuullut, että liian noin wmp (darn että Bill G. anyway - lol) - setä Bill ajaa minut pähkinät joskus!

Vaikka Webissä olen Tallenna tiedosto (target) avaa sen VLC ei ole ongelma. Vain ihmetellä, miksi tiedostot pelata wmp jälkeen pelaan sitä VLC mutta ENNEN?

Ajatuksia?

Ja olen vanha kpl (6 v vanha Dell) noin päivitykset (xp os), eikä minulla ole mitään kysymyksiä wmp voi avata tiedostoja Webistä. Se on vain Fricken (sp?) Uudempi, pc kanssa fancy näyttösovittimien-n-SLI kamaa ja-ja-on se, jolla on ongelmia videotiedostot.

Viime kädessä ....... se ei ole paljon vaivaa tallentaa tavoite minun pc ja avata sen VLC.
Old 19 lokakuu 2008, 15:49
Moderator Group

Kokeile asentaa K-Lite nähdä, jos se selvitetään. Olen nähnyt K-Lite ratkaista omitusempiakin WMP ongelmia aikaisemmin.

Old 26 lokakuu 2008, 13:36
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Sorry for the myöhäistä vastausta. Olin otettu pois minun tietokone jonkin aikaa.
Kaava on MPEG4
Juoksin diagnostiikkatyökalun joka tuli minun codec pack. En ymmärrä mitään siitä. Voinko lähettää sinulle (joku) tätä tietoa, onko järkeä voi tehdä sen, ja ongelma sijaitsee?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Office 07 nähdä ongelma Razer Office Suites & Applications 2 26. Jan 2009 04:31
Ei voi katsella Youtube .... Shaun2312 Web-selaimet ja FTP Clients 8 17. Sep 2008 10:07
Miten voin tarkastella historian tietyn tiedoston jacomoller General Software Chat 2 5. Sep 2008 05:48
Ei voi tarkastella Web-sivuston! staceywhit Web-selaimet ja FTP Clients 1 1. Jul 2007 08:49
Miten haluat nähdä videoita, jotka eivät ole käytettävissä? MikeDirt Off Topic Discussion 1 2. toukokuuta 2007 08:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.