![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Als ik klik op een bestand op het web en het wordt geopend in mijn WMP (versie 11) Ik kan hier, maar er is geen video. Als ik terug ga naar de video-bestand en sla het streefdoel om mijn bureaublad en open het bestand met VLC player software bijvoorbeeld ik kunnen zien, en hier de video prima. Daarna, toen ik open het bestand opnieuw in wmp Ik zie de video perfect boete - maar ik heb altijd openen in een ander software eerste plaats sluit het uit, en dan kan ik het openen in WMP. Als ik sluit mijn pc uit en dan power-up, gaat u naar het web en probeert te openen een video in wmp ik moet gaan door het hele proces weer van het opslaan van het bestand, te openen in een andere speler (VLC meestal) en dan heb ik kunnen gaan tot het dossier en het speelt perfect geldboete in WMP.
Wat is er aan de hand? Is er een instelling in WMP dat ik moet weten? Ik heb geprobeerd om een beetje rond te kijken, maar geen geluk tot nu toe. Thoughts? |
|
|
|||
|
|||
|
Heb je een codec pack geïnstalleerd? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
ACE Mega Codecs Pack Dashboard Het is op mijn desktop - Ik weet niet veel over het wel.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Welk formaat zijn deze vids?
|
|||
|
|||
|
Ik weet het niet maar ik zal u de volgende keer dat ik probeer te openen. Zoals ik al zei, ik heb er geen moeite ze te openen in de VLC speler en vervolgens nadat ik open deze met die speler kan ik open het bestand met de wmp. Het is net als ik klik op een video bestand de eerste keer en het standaard geopend in mijn WMP krijg ik een zwart scherm met audio alleen. Dus ik sla de doelgroep en open deze met VLC - geen probleem. zzzzzzzzweird. Misschien doe ik gewoon om iets in WMP, maar ik weet niet wat.
|
|
|
|||
|
|||
|
Misschien proberen en update je video drivers?
Ook indien mogelijk proberen op een andere computer met Windows Media Player 11 om te zien of het goed afgespeeld daar. Dus weten we min of meer waar te beginnen. Sinds wanneer is dit begonnen? |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
Het is een codec probleem, codecs zijn de software het vertelt hoe een media player te spelen verschillende soorten bestanden. VLC heeft ze allemaal gebouwd in, WMP moet de toevoeging hetzij handmatig of via een codec pack. WMP is weten dat er problemen spelen sommige bestanden, ondanks dat de codecs geïnstalleerd, gewoon met VLC voor die bestandstypen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Terwijl op het web heb ik het bestand op te slaan (doel), dan openen met VLC geen probleem. Just me af waarom de bestanden afspelen op wmp NA Ik speel het op VLC maar niet eerder? Thoughts? En, ik heb een oude PC (6 jr oud Dell) met enkele upgrades (xp os), en ik heb geen problemen met WMP te kunnen openen van bestanden van het web. Het is gewoon de Fricken (sp?) Nieuwere, pc met de fancy videokaarten-n-SLI spullen en op-en over dat met de problemen met de video-bestanden. Op het einde ....... het is niet veel moeite om de doelstelling om mijn pc en open het in VLC. |
|
|
|||
|
|||
|
Probeer de installatie van K-Lite om te zien of zij wist up. Ik heb K-Lite het oplossen van een aantal zeer oneven WMP problemen in het verleden.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sorry voor de late reactie. Ik was meegenomen uit mijn computer een tijdje gebruiken.
Het formaat is MPEG4 Ik liep een diagnostisch instrument dat kwam met mijn codec pack. Ik begrijp niet een van. Kan ik u (iemand) deze informatie om te zien of zin kan worden gemaakt van en het probleem zich? |