mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Ikke kan vise video i wmp versjon 11

Reply

Thread Tools
Old 18 oktober 2008, 22:40
Donor Group

Default Ikke kan vise video i wmp versjon 11

Når jeg klikker på en fil på Internett, og det åpnes i min wmp (versjon 11) Jeg kan her, men det er ingen video. Hvis jeg går tilbake til videofilen og lagre målet på skrivebordet, og åpne filen med VLC player programvare for eksempel jeg kunne se, og her videoen fine. Deretter, når jeg åpner filen igjen i wmp jeg kan se video helt fint - men jeg har alltid å åpne den i et annet programvare først, lukke den ut, og jeg kan åpne den i wmp. Hvis jeg stenge min pc off deretter oppstart, gå til nettet og prøver å åpne en video i wmp jeg må gå gjennom hele prosessen på nytt for å lagre filen, åpne den i en annen spiller (VLC vanligvis) og jeg kan gå til filen og det spiller helt greit i WMP.

Hva skjer? Er det en innstilling i wmp at jeg trenger å vite om? Jeg har prøvd å se oss rundt litt, men uten hell så langt.

Tanker?
Old 18 oktober 2008, 23:21
Moderator Group

Har du en codec pack installert? http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Old 18 oktober 2008, 23:26
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Jeg har denne installert:
ACE Mega Codecs Pack Dashboard

Det står på skrivebordet mitt - Jeg vet ikke så mye om det selv.
Old 18 oktober 2008, 23:51
Donor Group

hvilket format er disse vids?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19 oktober 2008, 02:10
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Jeg vet ikke, men jeg skal se neste gang jeg prøver å åpne en. Som jeg sa, jeg har ingen problemer med å åpne dem i VLC player og så når jeg åpner det med at spilleren kan deretter åpne filen med wmp. Det er bare når jeg klikker på en videofil første gang, og den standard åpnes til min wmp Jeg får en svart skjerm med lyd bare. Så jeg deretter lagre mål og åpne den med VLC - no problem. zzzzzzzzweird. Kanskje jeg bare har sett noe i wmp men jeg vet ikke hva.
Old 19 oktober 2008, 07:35
New Member Group

Kanskje prøve og oppdatere skjermdriverne?
Også hvis det er mulig prøve det på en annen datamaskin med Windows Media Player 11 og se om det spiller bra der. Så vet vi mer eller mindre hvor du skal begynne. Siden da har gjort dette begynne?
Old 19 oktober 2008, 07:40
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by Kona1984hawaii View Post
Jeg vet ikke, men jeg skal se neste gang jeg prøver å åpne en. Som jeg sa, jeg har ingen problemer med å åpne dem i VLC player og så når jeg åpner det med at spilleren kan deretter åpne filen med wmp. Det er bare når jeg klikker på en videofil første gang, og den standard åpnes til min wmp Jeg får en svart skjerm med lyd bare. Så jeg deretter lagre mål og åpne den med VLC - no problem. zzzzzzzzweird. Kanskje jeg bare har sett noe i wmp men jeg vet ikke hva.

Det er en kodek problemet, kodeker er programvaren de forteller en mediespiller hvordan man spiller forskjellige typer filer.

VLC har dem alle innebygd, WMP trenger å legge enten manuelt eller via en codec pack.

WMP er kjent for å ha problemer spille noen filer til tross for at kodekene installert, bare stokk med VLC for de filtyper.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 oktober 2008, 14:25
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Det er en kodek problemet, kodeker er programvaren de forteller en mediespiller hvordan man spiller forskjellige typer filer.

VLC har dem alle innebygd, WMP trenger å legge enten manuelt eller via en codec pack.

WMP er kjent for å ha problemer spille noen filer til tross for at kodekene installert, bare stokk med VLC for de filtyper.
Ja - Jeg hørte det også om wmp (darn at Bill G. anyway - lol) - onkel Bill stasjoner meg gal noen ganger!

Mens på nettet har jeg for å lagre filen (mål) og åpne den med VLC ikke noe problem. Bare lurte på hvorfor de filene vil spille på wmp ETTER jeg spille det på VLC, men ikke før?

Tanker?

Og jeg har en gammel PC (6 år gamle Dell) med noen oppgraderinger (XP OS) og jeg har ingen problemer med wmp å kunne åpne filer fra Internett. Det er bare Fricken (sp?) Nyere, PC med fancy skjermkort-n-SLI ting og på-og-på som å ha problemer med videofiler.

I slutten ....... det er ikke mye problemer med å lagre målet til PCen og åpne den i VLC.
Old 19 oktober 2008, 15:49
Moderator Group

Prøv å installere K-Lite å se om det klarner opp. Jeg har sett K-Lite løse noen veldig merkelig WMP problemer i fortiden.

Old 26 Oct 2008, 13:36
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Beklager sent svar. Jeg ble tatt fra datamaskinen min for en stund.
Formatet er MPEG4
Jeg kjørte et diagnoseverktøy som fulgte med min codec pack. Jeg forstår ikke noe av det. Kan jeg sende deg (noen) denne informasjonen for å se om forstand kan gjøres av det og problemet ligger?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Office 07 visning problem Razer Office Suites & Applications 2 26 januar 2009 04:31
Kan ikke vise Youtube .... Shaun2312 Nettlesere & FTP Clients 8 17nde sep 2008 10:07
Hvordan kan jeg vise historien til en bestemt fil jacomoller General Software Chat 2 5te sep 2008 05:48
Kan ikke vise et websted! staceywhit Nettlesere & FTP Clients 1 1 juli 2007 08:49
Hvordan vise videoer som ikke er tilgjengelige i ditt område? MikeDirt Av Emne Diskusjon 1 2 mai 2007 08:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.