mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Kan niet bekeken video in WMP versie 11

Reply

Thread Tools
Old 26 oktober 2008, 13:53
Donor Groep

Default Kan niet bekeken video in WMP versie 11

Je kunt proberen te verzenden naar mij, ik beloof niets, maar ik zal een kijkje nemen op het.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 oktober 2008, 15:12
Donor Groep

Ik stuurde je een PM naar uw e-mailadres te krijgen, probeerde ik ze hier uploaden - de txt-bestanden zijn te groot.
Ik redde ze als Word-documenten en ze zijn te groot te ...... dus ik zal ze moeten e-mail naar u persoonlijk.

Kona
Old 26 oktober 2008, 15:12
Donor Groep

ok, ik heb nu geantwoord.
Old 26 okt 2008, 16:18
Donor Groep

OK, ik heb een beetje kijken naar de logs had nu, zal ik toegeven, de meeste van die betekent niets voor mij, maar het deel over codecs had vermeld voor een codec MPEG4, dus ik weet niet waarom het niet werken. Heeft iemand anders denken dat ze misschien een idee over wat deze logs zeggen hebben?
Old 26 oktober 2008, 17:32
Moderator Groep

Informatie over de Multimedia bestandstypen die Windows Media Player ondersteunt

Bestandsformaten die niet worden ondersteund

Klik hier> MPEG-4 (. Mp4)

Old 26 oktober 2008, 18:28
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Interessant, maar dit is wat er gebeurt:

Ik sla het bestand op mijn desktop omdat het niet wordt geopend in WMP
Ik open het, vanaf mijn bureaublad waar ik gered, met mijn VLC media player.
Ik sluit het uit mijn VLC en op dit moment, kan ik het volkomen open fijn in mijn WMP.

Ik kan alleen het bestand in WMP na Ik heb het bestand heeft opgeslagen op mijn PC en na Ik heb gezien met mijn VLC software.

Thoughts?

Kona
Old 26 oktober 2008, 19:00
Moderator Groep

Geen idee. Dit is waarom ik blijf uit de buurt van WMP. Het is te bijzonder in wat het wil doen, en niet doen, terwijl de andere spelers gewoon .... werk.

Old 27 oktober 2008, 00:16
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Geen idee. Dit is waarom ik blijf uit de buurt van WMP. Het is te bijzonder in wat het wil doen, en niet doen, terwijl de andere spelers gewoon .... werk.
10-4!
Ik gebruik mijn VLC player.

Bedankt,

Sante,

Kona
Old 27 oktober 2008, 01:07
Moderator Groep

Er is waarschijnlijk een WMP ergens deskundige die weet hoe de instellingen tweaken en maken het werk. Ik weet schakelen mediaspelers als je niet wilt is vrij frustrerend.

Heb je dit proberen?

U kunt afspelen. Mp4 mediabestanden in Windows Media Player bij het installeren DirectShow-compatibele MPEG-4 decoder packs.

DirectShow-compatibele MPEG-4 decoder packs omvatten de Ligos LSX-MPEG Player en de EnvivioTV.

Voor meer informatie over de Ligos LSX-MPEG Player naar de volgende Ligos-website:http://www.ligos.com (http://www.ligos.com)

Voor meer informatie over EnvivioTV naar de volgende Envivio website:http://www.envivio.com/products/

Old 27 oktober 2008, 03:15
Donor Groep

Ik had een soortgelijk probleem voor. Ik zou een groen scherm en geluid, maar geen video. Het was. Avi, en veranderde ik het naar. Mp4 en het werkte. Probeer de extensies als je kunt. Het zou kunnen werken ...

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Office 07 bekijken probleem Razer Office Suites & Toepassingen 2 26 Jan 2009 04:31
Kan niet View Youtube .... Shaun2312 Web Browsers & FTP Clients 8 17e sep 2008 10:07
Hoe kan ik de geschiedenis van een bepaald bestand jacomoller Algemene programmatuurnoot Chat 2 5e Sep 2008 05:48
Kan een website niet bekijken! staceywhit Web Browsers & FTP Clients 1 De 1 juli 2007 08:49
Hoe om video's die niet beschikbaar zijn in uw regio? MikeDirt Off Topic Discussie 1 2 mei 2007 08:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.