![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kunt proberen te verzenden naar mij, ik beloof niets, maar ik zal een kijkje nemen op het.
| |||
| |||
| Ik stuurde je een PM naar uw e-mailadres te krijgen, probeerde ik ze hier uploaden - de txt-bestanden zijn te groot. Ik redde ze als Word-documenten en ze zijn te groot te ...... dus ik zal ze moeten e-mail naar u persoonlijk. Kona |
|
| |||
| |||
| ok, ik heb nu geantwoord. |
|
| |||
| |||
| OK, ik heb een beetje kijken naar de logs had nu, zal ik toegeven, de meeste van die betekent niets voor mij, maar het deel over codecs had vermeld voor een codec MPEG4, dus ik weet niet waarom het niet werken. Heeft iemand anders denken dat ze misschien een idee over wat deze logs zeggen hebben? |
|
| |||
| |||
| Informatie over de Multimedia bestandstypen die Windows Media Player ondersteunt Bestandsformaten die niet worden ondersteund Klik hier> MPEG-4 (. Mp4) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik sla het bestand op mijn desktop omdat het niet wordt geopend in WMP Ik open het, vanaf mijn bureaublad waar ik gered, met mijn VLC media player. Ik sluit het uit mijn VLC en op dit moment, kan ik het volkomen open fijn in mijn WMP. Ik kan alleen het bestand in WMP na Ik heb het bestand heeft opgeslagen op mijn PC en na Ik heb gezien met mijn VLC software. Thoughts? Kona |
|
| |||
| |||
| Geen idee. Dit is waarom ik blijf uit de buurt van WMP. Het is te bijzonder in wat het wil doen, en niet doen, terwijl de andere spelers gewoon .... werk. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik gebruik mijn VLC player. Bedankt, Sante, Kona |
|
| |||
| |||
| Er is waarschijnlijk een WMP ergens deskundige die weet hoe de instellingen tweaken en maken het werk. Ik weet schakelen mediaspelers als je niet wilt is vrij frustrerend. Heb je dit proberen? U kunt afspelen. Mp4 mediabestanden in Windows Media Player bij het installeren DirectShow-compatibele MPEG-4 decoder packs. DirectShow-compatibele MPEG-4 decoder packs omvatten de Ligos LSX-MPEG Player en de EnvivioTV. Voor meer informatie over de Ligos LSX-MPEG Player naar de volgende Ligos-website:http://www.ligos.com (http://www.ligos.com) Voor meer informatie over EnvivioTV naar de volgende Envivio website:http://www.envivio.com/products/ |
|
| |||
| |||
| Ik had een soortgelijk probleem voor. Ik zou een groen scherm en geluid, maar geen video. Het was. Avi, en veranderde ik het naar. Mp4 en het werkte. Probeer de extensies als je kunt. Het zou kunnen werken ...
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Office 07 bekijken probleem | Razer | Office Suites & Toepassingen | 2 | 26 Jan 2009 04:31 |
| Kan niet View Youtube .... | Shaun2312 | Web Browsers & FTP Clients | 8 | 17e sep 2008 10:07 |
| Hoe kan ik de geschiedenis van een bepaald bestand | jacomoller | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 5e Sep 2008 05:48 |
| Kan een website niet bekijken! | staceywhit | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 1 juli 2007 08:49 |
| Hoe om video's die niet beschikbaar zijn in uw regio? | MikeDirt | Off Topic Discussie | 1 | 2 mei 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |