mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Ikke kan vise video i wmp versjon 11

Reply

Thread Tools
Old 26 Oct 2008, 13:53
Donor Group

Default Ikke kan vise video i wmp versjon 11

Du kan prøve å sende den til meg, kan jeg ikke love noe, men jeg vil ta en titt på den.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 26 Oct 2008, 15:12
Donor Group

Jeg sendte deg en PM for å få e-postadressen din, jeg prøvde å laste dem opp her - det txt-filene er for store.
Jeg reddet dem som Word-dokumenter, og de er for store for ...... så jeg er nødt til å email dem til deg personlig.

Kona
Old 26 Oct 2008, 15:12
Donor Group

ok, jeg svarte nå.
Old 26 oktober 2008, 16:18
Donor Group

OK, jeg har fått en liten titt på disse loggene nå, skal jeg innrømme, de fleste av dem betyr ingenting for meg, men den delen om kodeker hadde en kodek som er oppført for MPEG4, så jeg vet ikke hvorfor det ikke er arbeider. Har noen andre tror de kan ha noen ide om hva disse loggene si?
Old 26 Oct 2008, 17:32
Moderator Group

Opplysninger om Multimedia filtyper som Windows Media Player støtter

Filformater som ikke støttes

Klikk her> MPEG-4 (. Mp4)

Old 26 Oct 2008, 18:28
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Interessant, men dette er hva som skjer:

Jeg lagre filen på skrivebordet mitt, fordi det ikke åpnes i WMP
Jeg så åpne den fra skrivebordet der jeg lagret det, med min VLC media player.
Jeg så lukker den ut av mine VLC, og på dette tidspunktet, kan jeg åpne den helt fint i WMP min.

Jeg kan bare vise filen i WMP etter Jeg har lagret filen på min PC og etter Jeg har sett det med mine VLC programvare.

Tanker?

Kona
Old 26 Oct 2008, 19:00
Moderator Group

Ikke et hint. Dette er hvorfor jeg holde seg borte fra WMP. Det er også spesielt i det den ønsker å gjøre og ikke gjøre, mens andre spillere bare .... arbeid.

Old 27th Oct 2008, 00:16
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Ikke et hint. Dette er hvorfor jeg holde seg borte fra WMP. Det er også spesielt i det den ønsker å gjøre og ikke gjøre, mens andre spillere bare .... arbeid.
10-4!
Jeg vil bruke min VLC player.

Takk,

Skål,

Kona
Old 27th Oct 2008, 01:07
Moderator Group

Det er trolig et WMP ekspert sted som vet hvordan man skal justere innstillinger og gjøre det arbeidet. Jeg vet switching mediespillere når du ikke vil er ganske frustrerende.

Visste du prøve dette?

Du kan spille back. MP4 mediefiler i Windows Media Player når du installerer DirectShow-kompatible MPEG-4 dekoderpakker.

DirectShow-kompatible MPEG-4 dekoderpakker inkluderer Ligos LSX-MPEG Player og EnvivioTV.

For mer informasjon om Ligos LSX-MPEG Player, kan du gå til følgende Ligos-webområde:http://www.ligos.com (http://www.ligos.com)

For mer informasjon om EnvivioTV, kan du gå til følgende Envivio webområde:http://www.envivio.com/products/

Old 27th Oct 2008, 03:15
Donor Group

Jeg hadde et lignende problem før. Jeg ville ha en grønn skjerm, og lyd, men ikke video. Det var. Avi, og jeg forandret det til. Mp4 og den arbeidet. Prøv å endre extensions hvis du kan. Det kunne arbeide ...

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.