![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle ... Du kan muligvis gemme mine jul ... Jeg gik til at brænde en cd ud i melodier den anden dag som et Xmas stede, og det sagde min cd-driveren er ikke installeret korrekt ... 3 dage tidligere havde jeg været brænding og rippe musik uden problemer ... det er en Fujitsu Siemens Amilo laptop ... jeg ringede fabrikanterne helpline og vi gjorde det hele med genopretning cd, der arbejdede i cd-drevet, så det hasn't brudt ... den fyr på telefonen sagde der kunne være problemer med noget software på min laptop ... Jeg har slettet den cd drev fra min enhed manager og forsøgte at løse det på den måde, men når jeg genstarter computeren det kommer op at sige installationen er mislykkedes, og denne besked vises på skærmen HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device Mislykket .... Bedes du nogen, der kan give mig nogen ideer, hvordan man får det arbejder! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til MMS, Drivers & Codecs forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se om dette hjælper:
Gå tilbage til Device Manager / IDE ATA / ATAPI-controllere udvide valgtast og højre klik på den kanal, hvor trækket er placeret, og vælg afinstallere. Derefter genstarte og Windows vil automatisk reinstal den registeransvarlige og redect & installere drev (s). Hvis der er en Windows problem / korruption, kan dette flush it out. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| hej tak for det forslag, men det gør ikke arbejde enten! Den cdrom doesnt installere ordentligt, når computeren er genstartet og bare kommer op med den mislykkede besked og kontakte enhedsproducenten .... det gjorde jeg, og de ønskede at debitere mig 60p et minut cos de tror det er en software spørgsmål, som den anerkendte inddrivelse disken ! HELP HELP HELP! |
|
| |||
| |||
| sorry guys kan jeg pukkel dette op som stadig peeing mig ud og jeg løber tør for ideer! |
|
| |||
| |||
| Det lyder for mig som det drev er defekt / døende. Kan du sse drevet i bios? |
|
| |||
| |||
| Jeg er blevet forsikret om 2 separate lejligheder, at drevet ikke er mangelfuld, da den anerkender reparere disken på reboot menu ......... |
|
| |||
| |||
| Tja .... beskeden "HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device Failed" tyder på andet. Kan du se drevet i bios? |
|
| |||
| |||
| Hvordan gør jeg det?? |
|
| |||
| |||
| Jeg er en smule forvirret .... i post # 4 De sagde: "De cdrom doesnt installere ordentligt, når computeren er genstartet og bare kommer op med den mislykkede besked og kontakte enhedsproducenten" men nu du siger ... "Det erkender reparation disk" Er det drev vises i min computer? .... som vi er nødt til at fastslå, om den er installeret eller ej? ..... Hvis det gør, så dont bekymre bios på dette tidspunkt. Hvis den ikke vises i Denne computer, for at indtaste BIOS varierer, afhængigt af youtr PC / Laptop, men men der er et tastatur sekvens ved opstart op, nøglen til Enter bios (oprettet) kan vises kort, når du starter op ..... hvis det ikke har et kig her for forskellige muligheder: http://www.michaelstevenstech.com/bios_manufacturer.htm |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Xbox 360 Harddisk spørgsmål | orkutshare | PC & Console Gaming | 3 | 17 august 2009 09:35 |
| Indlæg er ikke længere Working | perry553 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 12 juni 2009 13:29 |
| Kan ikke låse drevet efter at have brugt Easy Drive Lock retssagen software | bhaktjano | Drives & flytbare medier | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Har du brug for hjælp med diskdrev installere, magt spørgsmål | mtags244 | Drives & flytbare medier | 6 | 8 januar 2008 14:18 |
| Harddisk spørgsmål. | Elkay | Drives & flytbare medier | 8 | 23 juni 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |