![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Kaikki ... Voit tallentaa minun christmas ... Menin polttaa cd pois i sävelet muutama päivä kuin Xmas läsnä, ja se sanoi minun cd kuljettaja ei ole asennettu oikein ... 3päivää edellinen i oli polttaminen ja repeytymisen musiikkia ilman ongelmia ... se on FUJITSU SIEMENS AMILO laptop ... Soitin valmistajien auttava ja teimme koko juttu perintää cd joka toimi cd asema joten hasn't rikki ... kaverin kanssa puhelimessa sanoi voisi olla kysymyksistä joitakin ohjelmia minun laptop ... olen poistanut cd asema minun Laitehallinta ja yrittänyt korjata sen, että tapa, mutta kun käynnistät tietokoneen uudelleen, se tulee sanonta asennus on epäonnistunut, ja tämä näkyy näytön HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device epäonnistui .... Please Please voi joku antaa minulle mitään ideoita, miten saada se toimimaan! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretty Multimedia, Drivers & pakkauksenhallinta foorumilla.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Katso, jos se auttaa:
Go back to Device Manager / IDE ATA-tai ATAPI-ohjaimet laajentaa valintaa ja oikeus valitse kanava, jossa asema sijaitsee, ja valitse Poista asennus. Sitten uudelleenkäynnistä ja Windows automaattisesti reinstal rekisterinpitäjään ja redect & asentaa asema (t). Jos on olemassa Windows häiriö / lahjonta, tämä voi huuhtele se pois. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| hi kiitos ehdotusta vaan että doesnt työtä joko! The cdrom doesnt asentaa oikein, kun tietokone käynnistetään uudelleen ja juuri tulee kanssa jättänyt viestin ja yhteystiedot laitteen valmistajan .... tein, ja he halusivat periä minulle 60p minuutin cos he ajattelevat sen ohjelmisto kysymystä, koska se tunnusti hyödyntämistä levy ! HELP HELP HELP! |
|
| |||
| |||
| pahoillani kaverit Voinko kolahtaa tähän asti sen edelleen peeing minut pois ja olen loppumassa ideoita! |
|
| |||
| |||
| Se kuulostaa minusta kuten asema on viallinen / kuolla. Voitko SSE asema on bios? |
|
| |||
| |||
| Olen varma, 2 eri kertaa, että asema ei ole virheellinen, koska se tunnustaa korjaus levy on reboot valikkopalkki ......... |
|
| |||
| |||
| No .... viesti "HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device epäonnistui" ymmärtää toisin. Näetkö ajaa bios? |
|
| |||
| |||
| Miten tämä onnistuu? |
|
| |||
| |||
| Olen hieman hämmentynyt .... postgenomisessa # 4 sanoitte: "The cdrom doesnt asentaa oikein, kun tietokone käynnistetään uudelleen ja juuri tulee kanssa jättänyt viestin ja yhteystiedot laitteen valmistaja" mutta nyt te sanotte ... "se tunnustaa korjaus levy" Onko ajaa näytä Oma tietokone? .... koska meidän on selvitettävä, se on asennettu vai ei? ..... jos se ei sitten dont huolehtia bios tässä vaiheessa. Jos se ei näy Oma tietokone syöttää bios vaihtelee youtr PC / Laptop, mutta mutta on näppäimistö järjestyksessä käynnistyksen ylös, avaimena Anna bios (perustettu) voi näkyä hetken kun käynnistyä ..... jos se ei ole kuulehan eri vaihtoehdoista: http://www.michaelstevenstech.com/bios_manufacturer.htm |