mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

CD-station niet meer werkt - Software

Reply

Thread Tools
Old 22 december 2007, 08:34
Lid Fractie

Hoi Iedereen ...
U kunt besparen mijn kerstmis ... ben ik naar een cd branden off i tunes de andere dag als een xmas aanwezig en zij zei dat mijn cd-stuurprogramma is niet correct geïnstalleerd ... 3 dagen eerder was ik het branden en rippen van muziek zonder problemen ... het is een Fujitsu Siemens AMILO laptop ... Ik belde de fabrikanten hulplijn en we hebben het hele ding met de herstel-cd die werkte in het CD-station, zodat het hasn't gebroken ... de man aan de telefoon zei kunnen er problemen met bepaalde software op mijn laptop ... ik heb verwijderd van de CD drive van mijn Device Manager en probeerde vast te stellen dat zo maar als ik start de computer opnieuw op het scherm opent vanzelf de installatie is mislukt en dit bericht op scherm HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device mislukt ....
Gelieve aub kan iemand mij even welke ideeën hoe je het werkt!
Old 22 dec 2007, 09:41
Administrator Group

Verplaatst naar het Multimedia, Drivers & Codecs forum.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 december 2007, 09:42
Donor Groep

Kijk of dit helpt:

Ga terug naar Apparaatbeheer / IDE ATA / ATAPI-controllers uitbreiding van de selectie, klik rechts en kies het kanaal waar het station ligt en selecteer verwijderen.
Dan rebooten en Windows zal automatisch reinstal de controller en redect & installatie van de drive (s).
Als er een Windows glitch / corruptie, kan dit flush it out.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 23 december 2007, 13:07
Lid Fractie

hi bedankt voor de suggestie maar dat doesnt werk ofwel! De cdrom doesnt correct installeren als de computer wordt opnieuw opgestart en komt met het bericht niet en neem contact fabrikant .... Ik deed dat en ze wilden mij 60P een minuut want ze denken dat het een software probleem omdat het erkend dat het herstel disc !
HELP HELP HELP!
Old 5 januari 2008, 15:05
Lid Fractie

sorry jongens kan ik dit een hobbel als haar nog plassen me af en ik ben bijna om van ideeën!
Old 5 januari 2008, 17:58
Donor Groep

Het klinkt voor mij als de drive is defect / sterven.

Kunt u SSE de drive in bios?
Old 7 januari 2008, 04:48
Lid Fractie

Ik heb de verzekering gekregen op 2 verschillende gelegenheden dat de drive is niet defect omdat het erkent dat de reparatie-schijf op de computer opnieuw opstarten menu .........
Old 7 januari 2008, 05:26
Donor Groep

Nou .... het bericht "HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device mislukt 'anders doet vermoeden.

Ziet u de drive in de bios?
Old 7 januari 2008, 05:30
Lid Fractie

Hoe doe ik dat?
Old 7 januari 2008, 05:46
Donor Groep

Ik ben een beetje verward .... in post # 4 zei u:

"De cdrom doesnt correct installeren als de computer wordt opnieuw opgestart en komt met het bericht niet en neem contact apparaat fabrikant"

maar nu je het zegt ...

"Hij erkent de reparatie disc"

Is de drive show in mijn computer? .... als we nodig hebben om vast te stellen of deze is geïnstalleerd of niet? ..... wanneer dit toch, dan dont zorgen over bios in dit stadium.

Als het niet laten zien in Mijn Computer, om bios varieert, afhankelijk van youtr PC / Laptop, maar maar er is een toetsenbord volgorde bij het opstarten, de knop om bios (opgericht), kunnen worden kort weergegeven wanneer u opstart ..... als het niet een kijkje hier voor de verschillende opties:

http://www.michaelstevenstech.com/bios_manufacturer.htm
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.