![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Iedereen ... U kunt besparen mijn kerstmis ... ben ik naar een cd branden off i tunes de andere dag als een xmas aanwezig en zij zei dat mijn cd-stuurprogramma is niet correct geïnstalleerd ... 3 dagen eerder was ik het branden en rippen van muziek zonder problemen ... het is een Fujitsu Siemens AMILO laptop ... Ik belde de fabrikanten hulplijn en we hebben het hele ding met de herstel-cd die werkte in het CD-station, zodat het hasn't gebroken ... de man aan de telefoon zei kunnen er problemen met bepaalde software op mijn laptop ... ik heb verwijderd van de CD drive van mijn Device Manager en probeerde vast te stellen dat zo maar als ik start de computer opnieuw op het scherm opent vanzelf de installatie is mislukt en dit bericht op scherm HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device mislukt .... Gelieve aub kan iemand mij even welke ideeën hoe je het werkt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar het Multimedia, Drivers & Codecs forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kijk of dit helpt:
Ga terug naar Apparaatbeheer / IDE ATA / ATAPI-controllers uitbreiding van de selectie, klik rechts en kies het kanaal waar het station ligt en selecteer verwijderen. Dan rebooten en Windows zal automatisch reinstal de controller en redect & installatie van de drive (s). Als er een Windows glitch / corruptie, kan dit flush it out. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| hi bedankt voor de suggestie maar dat doesnt werk ofwel! De cdrom doesnt correct installeren als de computer wordt opnieuw opgestart en komt met het bericht niet en neem contact fabrikant .... Ik deed dat en ze wilden mij 60P een minuut want ze denken dat het een software probleem omdat het erkend dat het herstel disc ! HELP HELP HELP! |
|
| |||
| |||
| sorry jongens kan ik dit een hobbel als haar nog plassen me af en ik ben bijna om van ideeën! |
|
| |||
| |||
| Het klinkt voor mij als de drive is defect / sterven. Kunt u SSE de drive in bios? |
|
| |||
| |||
| Ik heb de verzekering gekregen op 2 verschillende gelegenheden dat de drive is niet defect omdat het erkent dat de reparatie-schijf op de computer opnieuw opstarten menu ......... |
|
| |||
| |||
| Nou .... het bericht "HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device mislukt 'anders doet vermoeden. Ziet u de drive in de bios? |
|
| |||
| |||
| Hoe doe ik dat? |
|
| |||
| |||
| Ik ben een beetje verward .... in post # 4 zei u: "De cdrom doesnt correct installeren als de computer wordt opnieuw opgestart en komt met het bericht niet en neem contact apparaat fabrikant" maar nu je het zegt ... "Hij erkent de reparatie disc" Is de drive show in mijn computer? .... als we nodig hebben om vast te stellen of deze is geïnstalleerd of niet? ..... wanneer dit toch, dan dont zorgen over bios in dit stadium. Als het niet laten zien in Mijn Computer, om bios varieert, afhankelijk van youtr PC / Laptop, maar maar er is een toetsenbord volgorde bij het opstarten, de knop om bios (opgericht), kunnen worden kort weergegeven wanneer u opstart ..... als het niet een kijkje hier voor de verschillende opties: http://www.michaelstevenstech.com/bios_manufacturer.htm |