![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone ... Du kan lagre christmas ... jeg gikk å brenne en cd off i tunes her om dagen som en xmas stede, og det sa min cd driveren ikke ble riktig installert ... 3 dager tidligere hadde jeg vært brenne og rippe musikk uten problemer ... det er en Fujitsu Siemens AMILO bærbare ... jeg phoned produsentene hjelpelinje og vi gjorde hele greia med utvinning cd som fungerte i CD-stasjonen slik at den hasn't brutt ... fyren på telefonen sa det kan være problemer med noe programvare på min bærbare ... jeg har slettet den cd stasjon fra Enhetsbehandling og prøvde å fikse det på den måten, men når jeg starter maskinen den kommer opp som sier at installasjonen var mislykket, og denne meldingen vises på skjerm HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Enhetstype Kunne .... Vær vennligst kan noen gi meg noen ideer om hvordan du får det fungerer! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til Multimedia Drivere og Codecs forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se om dette hjelper:
Gå tilbake til Enhetsbehandling / IDE ATA / ATAPI Controllers utvide utvalget og høyreklikk kanalen hvor stasjonen er plassert og velg Avinstaller. Deretter reboot og Windows vil automatisk reinstal kontrolleren og redect & installere stasjon (er). Dersom det er en Windows-feil / korrupsjon, dette kan skylle den ut. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Hei takk for forslaget, men som ikke fungerer verken! Den cdrom doesnt installere riktig når maskinen startes på nytt og rettferdig kommer opp med den mislykkede meldingen og kontakt enhetsprodusenten .... jeg gjorde det, og de ville belaste meg 60p litt fordi de tror det en software utgave som det anerkjente utvinning plate ! HJELP HJELP HJELP! |
|
| |||
| |||
| beklager folkens kan jeg Bump dette opp som fremdeles peeing meg og jeg går tom for ideer! |
|
| |||
| |||
| Det høres for meg ut som stasjonen er defekt / døende. Kan du sse stasjonen i bios? |
|
| |||
| |||
| Jeg har vært trygg på 2 separate anledninger at stasjonen ikke er feil som det anerkjenner reparere disken på start menyen ......... |
|
| |||
| |||
| Vel .... meldingen "HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Enhetstype Failed" antyder noe annet. Kan du se stasjonen i bios? |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg gjøre det?? |
|
| |||
| |||
| Jeg er litt forvirret .... i post # 4 du sa: "The cdrom doesnt installere riktig når maskinen startes på nytt og rettferdig kommer opp med den mislykkede meldingen og kontakt enhetsprodusenten" men nå er du si ... "it anerkjenner reparere disken" Har stasjonen vises i Min datamaskin? .... som vi trenger for å fastslå om det er installert eller ikke? ..... Hvis den gjør det, så dont bekymre bios på dette stadiet. Hvis det ikke vises i Min datamaskin, til å angi bios varierer, avhengig youtr PC / Laptop, men men det er et tastatur sekvensen på støvel opp, nøkkelen til Enter bios (satt opp) kan vises kort når du starter opp ..... hvis den ikke har en titt her for ulike alternativer: http://www.michaelstevenstech.com/bios_manufacturer.htm |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xbox 360 Harddisk problemer | orkutshare | PC & Console Gaming | 3 | 17 august 2009 09:35 |
| Høyttalere er ikke lenger Working | perry553 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 12 juni 2009 13:29 |
| Kan ikke låse stasjonen etter bruk Easy Drive Lock prøveprogramvare | bhaktjano | Drivere og flyttbare medier | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Trenger du hjelp med harddisk installere, strøm problemer | mtags244 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 8 januar 2008 14:18 |
| Harddisk problemer. | Elkay | Drivere og flyttbare medier | 8 | 23 juni 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |