![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Wanneer u start Gimp, afhankelijk van de versie die u gebruikt zult u de meeste kans zie deze afbeelding bekend als' Gimp-Splash ' of het beeld wat je ziet bij het opstarten Gimp. De afbeelding kan afwijken bij gebruik van oudere en nieuwe versies van Gimp deze afbeelding is van Gimp 2.4 .- ![]() Ik ga u door het veranderen van deze afbeelding aan wat u wilt. 1 Start. 2 Mijn computer. 3 Lokale schijf (C:) 4 Program files. 5 GIMP-2.0 6 delen. 7 Gimp 8 "2 ,0 ' 9 Afbeeldingen. En klik dan rechts op en open 'Gimp-Splash' met Gimp en het vervangen of bewerken van het beeld wat je wilt, houd de uiteindelijke afbeelding afmetingen 300x400 en 'Opslaan' niet opslaan als. Sluiten en herstart Gimp en het opstarten van uw afbeelding moet nu worden ingesteld op de afbeelding die u zojuist heeft gemaakt. Mijn huidige Gimp opstarten afbeelding: |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot | elanorbreton | Windows besturingssystemen | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Toegang nodig tot Boot.ini) | ryannathans | Windows besturingssystemen | 12 | 11 jul 2009 07:42 |
| Nr. opstartapparaat beschikbaar staking f1 het opnieuw proberen opstarten F2 voor setup utility - Cant installeren | hbees888 | Windows besturingssystemen | 1 | 25 mei 2009 23:01 |
| Startup Application Help - Plaats een. Exe bestand zodat het opstarten met Windows | Sasstraliss | Windows besturingssystemen | 1 | 4 mei 2009 09:52 |
| Iexplore.exe-Bad Beeld en rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, spyware & Security | 7 | 25e sep 2008 20:08 |
| Thread Tools | |
| |