mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Endring Gimps Startup / Boot Image.

Reply

Thread Tools
Old 8th 2008 nov 06:16
Donor Group

Default Endring Gimps Startup / Boot Image.

Hei alle,
Når du starter opp Gimp, avhengig av hvilken versjon du bruker, vil du sannsynligvis se dette bildet kjent som "gimp-Splash '
eller bildet du ser når du starter opp Gimp. Bildet kan avvike ved bruk av eldre / nye versjoner av Gimp dette bildet er fra Gimp 2.4 .-

Jeg kommer til å guide deg gjennom å endre dette bildet til hva noen du liker.

1 Start.
2 Min datamaskin.
3 Lokal disk (C:)
4 Program filer.
5 GIMP-2,0
6 Del.
7 Gimp
8'2 .0 '
9 bilder.

Og deretter høyreklikker du og åpne "gimp-Splash 'med Gimp og erstatte eller redigere bildet som du vil holde den endelige Bildedimensjoner 300x400 og" Lagre "ikke lagre som. Lukk og start Gimp og starte opp bildet skal nå være satt til bildet du nettopp opprettet.

Min nåværende Gimp oppstart bilde:

Attached Thumbnails
Changing Gimps StartUp/Boot Image.-gimp-splash1.jpg   Changing Gimps StartUp/Boot Image.-gplash.jpg  
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.