![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, När du startar Gimp, beroende på vilken version du använder du kommer sannolikt att se den här bilden som kallas "Gimp-Splash ' eller bilden du ser när du startar Gimp. Bilden kan skilja sig när man använder äldre / nya versioner av Gimp här bilden är från Gimp 2.4 .- ![]() Jag kommer att guida dig genom att ändra den här bilden till vad allt du vill. 1 Starta. 2 min dator. 3 Lokal disk (C:) 4 programfiler. 5 GIMP-2.0 6 Dela. 7 Gimp 8'2 .0 ' 9 Bilder. Och sedan högerklicka och öppna "Gimp-Splash" med Gimp och ersätta eller ändra den bild som du vill hålla den slutliga bilden måtten 300x400 och "Spara" inte spara som. Stäng och starta Gimp och din starta bilden bör nu vara inställd på den bild du just skapat. Min Gimp starta bilden: |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Boot-up-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition inte startar upp | elanorbreton | Windows-operativsystem | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition KOMMER INTE BOOT? (Behöver åtkomst Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystem | 12 | 11 juli 2009 07:42 |
| Nr startenhet tillgängliga strejk f1 försöka igen boot F2 för setup utility - Cant installera | hbees888 | Windows-operativsystem | 1 | 25 maj 2009 23:01 |
| Startup Application Hjälp - Sätt ett. Exe-filen så att den start med fönster | Sasstraliss | Windows-operativsystem | 1 | 4 maj 2009 09:52 |
| Iexplore.exe-Bad Image och rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 25 sep 2008 20:08 |
| Thread Tools | |
| |