mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

COM3 Port Gone / print-spool fejl

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 11:44
Ny Medlem Gruppen

Default COM3 Port Gone / print-spool fejl

Pludselig efter 2yrs uden problemer fik "Funktion adresse 0x ... forårsaget en beskyttelse skyld ..." og hvert program jeg forsøger at udskrive fra lukkes. Så når jeg forsøger at bruge modem til at oprette forbindelse til Debiter Card Co modemet ikke vil slutte. COM3 havn mangler udstyr. Mit modem stadig viser det er tilsluttet COM3. Min Dell Optiplex 320 har et internt modem med telefonlinje går direkte til telefonens stik. Det var arbejdsdag før 9. juni 2009 MS opdateringer.

Så kan ikke udskrive eller taget i kreditkortbetalinger. Når kontrol printeregenskaber for Oki C5150n det har den funktion fejl. Når jeg tænder for printeren på Jeg får en Spooler Subsystem App ... fejl. Har forsøgt at afinstallere Oki chauffører og re-installere det. Også MS Word vil ikke engang åbne og auto reparation heller ikke fungerer. Dell vil ikke hjælpe, fordi jeg rodet med registreringsdatabasen ved at slette Oki drivere. Please hjælp, jeg har været undersøger dette for over en uge. tia
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.