COM3 Port Gone / print-spool fouten Plotseling na 2yrs zonder problemen heb "Functie adres 0x ... veroorzaakt een bescherming fout ..." en telkens ik probeer te printen vanaf uitgeschakeld. En toen probeerde te gebruiken modem om verbinding te maken met Charge Card Co de modem maakt geen verbinding. COM3 poort ontbreekt hulpmiddelen. Mijn modem nog steeds is aangesloten op COM3. Mijn Dell OptiPlex 320 heeft een interne modem met de telefoonlijn rechtstreeks naar de telefoon aansluiting. Het was werkdagen vóór de 9 juni 2009 MS-updates.
Dus, niet kunt afdrukken of met credit card betalingen. Bij het controleren van de printer eigenschappen voor de OKI C5150n is de functie fout. Toen ik de printer op krijg ik een Spooler Subsystem App ... fout. Hebben geprobeerd het verwijderen van de oki drivers en opnieuw installeren. Ook MS Word zal ook niet open en de auto repareren ook niet werkt. Dell zal niet helpen omdat ik messed met register door het schrappen van oki chauffeurs. Please help, ik heb dit onderzoek gedurende meer dan een week. Tia |