mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

COM3 Port Gone / print-spool fel

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 11:44
New Member Group

Plötsligt efter 2yrs utan problem fick "Function adress 0x ... orsakade ett skydd fel ..." och varje program jag försöker skriva ut från stängs av. Sen när jag försöker använda modem för att ansluta till betalkort Co modemet kommer inte att ansluta. COM3 port saknas enheter. Mitt modem fortfarande den är ansluten till COM3. Min Dell Optiplex 320 har ett internt modem med telefonlinje gå direkt till telefonjack. Man arbetar före den 9 juni 2009 MS uppdateringar.

Så kan inte skriva ut eller tas i kreditkortsbetalningar. När kontrollera skrivarinställningar för OKI C5150n har funktionen fel. När jag slår på skrivaren jag ett Spooler Subsystem App ... fel. Har försökt avinstallera Oki förare och re-installera den. Även MS Word inte ens öppna och auto reparation fungerar inte heller. Dell kommer inte att hjälpa att jag bråkade med registret genom att ta bort Oki förare. Snälla hjälp, jag har forskat här i över en vecka. Tia
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.